Beğeni peşinde!

“Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri”nden biri olmak pek çok şirketin hedefinde yer alıyor...

30.01.2017 15:28:340
Paylaş Tweet Paylaş
Beğeni peşinde!
“MEMNUNİYETİ EN YÜKSEĞE ÇIKARACAĞIZ”
Tahincioğlu İnşaat, önümüzdeki dönemde de ayrıcalıklı projelere odaklanarak sektöründe en beğenilenler kategorisine çıkmayı planlıyor. Tahincioğlu İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Tahincioğlu, bunu nasıl yapacaklarını detaylarıyla şöyle paylaşıyor: “Tahincioğlu olarak yaptığımız ayrıcalıklı ve nitelikli projelerle her zaman sektör ve müşterilerimiz için en iyisini yapmak adına çalıştık. Sektörde daha önce uygulanmamış ya da ince detaylarda daha önceki örneklerinden ayrışan projeler yapmaya önem veriyoruz. Bugüne kadar sektöre değer katan pek çok projeye imza attık bundan sonra da aynı yolda aynı titizlikle yürümeye devam edeceğiz. Bizim için önemli olan hem sektörümüz için hem tüketicilerimiz için en etkili stratejiyi belirleyip sonuca odaklanmak. Bizi tercih eden müşterilerimize en doğru kanaldan, en doğru mesajla ulaşmaya ve ihtiyaç duydukları yaşam alanlarına yönelik projeler üretmeye ve satış sonrası desteğimizi artırmaya devam edeceğiz. Tahincioğlu olarak projelerimizin tercih edilmesinde de güven ve güçlü marka kimliğimiz öne çıkıyor. Müşteri memnuniyetini en yüksek noktaya çıkarmak, satış ve satış sonrası süreçlerimizi daha da iyi seviyelere getirmek için çalışmalarımıza devam edeceğiz.”

“HIZLI BÜYÜMEDE ÖNCÜ OLDUK”
Antalya merkezli AGT, ağaç ürünleri sektörünün güçlü oyuncularından… Şirketin satış ve pazarlamadan sorumlu grup başkanı Şirzat Subaşı, en beğenilenler arasına girmek için önlerine koydukları yol haritasına dair şu bilgileri veriyor: “1984’te Antalya’da kurulan AGT, Antalya Organize Sanayi Bölgesi’nde toplam 400 bin metrekare alana kurulu modern üretim tesislerinde, MDF, MDF-LAM, panel, profil üretimiyle mobilya ve dekorasyon sektörlerine, parke, kapı, duvar paneli ve süpürgelik üretimi ile de inşaat sektörüne hizmet veriyor. Yola çıktığımız ilk gün hedefimiz, beğenilmekten ziyade işimizi en iyi şekilde yapmaktı. Bu hedefle hep daha iyisini yapmak için ilerledik. Bugün geldiğimiz noktada ise durum biraz farklı. Bir yaşam alanı için gereken tüm ahşap malzemeyi bünyemizde üretebiliyoruz. Balkanlar, İran ve Rusya başta olmak üzere 5 kıtada 60’tan fazla ülkeye ihracat yapıyoruz. 2015 yılında elde ettiğimiz 500 milyon TL’yi aşan ciroyla yaklaşık yüzde 45’lik bir büyüme gerçekleştirdik. Bu büyümeyle sektöründe Türkiye’de ve dünyada hızlı büyüyen şirketler arasında öncü olmayı başardık. Bu başarı bizi örnek bir şirket haline getirdi. Bu durumun bugün, sektörün en beğenilen şirketlerinden biri olmamızı sağladığını söyleyebiliriz. Ürün farklılığı ve çeşitliliğimiz üzerinden sürdürdüğümüz markalaşma iddiamızı önümüzdeki yıl da sürdüreceğiz.”

“HİKAYESİ GÜÇLÜ BİR MARKA YARATACAĞIZ”

Arvento Genel Müdürü Özer Hıncal, kuruldukları 2005’ten bu yana hem Arvento adını markalaştırmak hem Türkiye’de hiç tanınmayan takip sistemlerini ve M2M teknolojilerini yaygınlaştırmak için çalıştıklarını söylüyor ve şöyle devam ediyor: “Amacımız bir yandan gerçekten beğenilen ve talep edilen bir marka yaratmak diğer yandan da geleceğin teknolojisi olarak tanımlanan M2M teknolojilerini ülkemizde tanıtmak oldu. Bu nedenle hem duruşu hem ürün ve hizmetleriyle beğenilen bir marka olmak için 11 yıldır hız kesmeden çalışıyoruz. Yazılım ve donanım üreten bir teknoloji şirketi olarak hem insan kaynağına hem donanımsal anlamda dünya çapındaki teknolojilere koşullar ne olursa olsun ciddi yatırım yapıyoruz. Bütün bunları yaparken içine kapalı bir yapı yerine hem çalışanlarımızın hem müşterilerimizin gurur duyacağı bir marka yaratmayı amaçlıyoruz. Bu amaçla pazarlama iletişimine, insan kaynaklarına ve sosyal sorumluluk projelerine yatırım yapıyor ve çok önem veriyoruz. Amacımız beğenilen sürdürülebilir başarı hikayesi olan güçlü bir marka yaratmak. Ayrıca sadece ülkemizde değil yurt dışında da alanında markalaşmak ve bir Türk teknoloji şirketi olarak dünyada da lider konuma geçmek istiyoruz.”~BAŞARININ FORMÜLÜ
Uğur Okulları, 70 Uğur Temel Lisesi, 23 Uğur Anadolu Lisesi, 11 Uğur Ortaokulu, 12 kampüsle eğitim sektöründe önemli bir oyuncu. Toplam 65 bin öğrenciyle yeni eğitim öğretim dönemine hızlı ve etkin bir giriş yaptıklarını belirten Uğur Okulları Genel Müdürü Yücel Yücel, 49 yıl önce kurulan ve bugün Bahçeşehir Uğur Eğitim Kurumları’nın temelini oluşturan Uğur markasını her yıl biraz daha güçlendireceklerini söylüyor. Bunu yaparken en beğenilenler arasına nasıl gireceklerini de şöyle açıklıyor: “Okul öncesinden başlayarak fiziki şartları, deneyimli öğretmen kadrosu, analitik düşünceyi destekleyen STEM ve ErkenStem yaklaşımı, kişiye özgü rehberlik hizmeti ve sınava hazırlık merkezlerimizle özgün bir eğitim kurumu olmayı hedefliyoruz. 2017- 2018 öğretim döneminde ise 11 yeni kampüs ile yeni noktalarda öğrencilerimizle buluşacağız. Amacımız her öğrenciye eşit eğitim hakkı sunabilmek. 2017-2018 öğretim dönemi için 100 milyon TL’lik yatırımla yüzde 100 büyüme hedefliyoruz. Önümüzdeki dönemde artacak okul yatırımlarımızla bugün 6 bine yaklaşan çalışan sayımızı 12 bine çıkaracağız. Dünyanın en iyi binalarını da yapsak bunun hiçbir önemi yok. Önemli olan, öğrenciye el veren, ona dokunan öğretmendir. Öğretmeniniz mükemmelse eğitiminiz bir o kadar iyidir. Başarının esas formülü budur.”

“MÜŞTERİ DENEYİMİNİ VURGULUYORUZ”
I-AM yaklaşık 20 yıldır müşteri deneyimi konusunda hizmet veriyor. Bugün İstanbul, Londra, Dubai ve Mumbai ofislerinde 100’den fazla yaratıcıdan oluşan ekibiyle faaliyet gösteren şirketin kurucu ortağı Emre Kuzlu, en beğenilenler arasına girmenin kendileri için neden önemli olduğunu ve neler yapacaklarını şöyle paylaşıyor: “I-AM olarak kurulduğumuz günden bugüne müşteri/kullanıcı deneyiminin önemini vurguluyoruz. 20 yıl önce, markaların deneyim konusundaki farkındalığı bu kadar yüksek değildi. İstanbul, Londra, Dubai ve Mumbai ofislerimizdeki 100’den fazla yaratıcı akıldan oluşan ekibimizle markaların kullanıcılarına yaşatmayı hedefledikleri deneyimlere ulaşmalarını sağlıyoruz. Hem Türkiye’de hem global ölçekte farklı sektörler için insanı tasarımlarının kalbine yerleştiren projelerimizle markalar nezdinde ‘müşteri deneyimi’ ile ilgili farkındalığın oluşmasına önemli katkı sağladığımıza inanıyoruz. Öyle sanıyorum bu durum, bizim de şirket olarak fark edilmemizi sağlamıştır. Hedefimiz, başarısına inandığımız işlerin daha da artmasını sağlamak.”

“PERFORMANSIMIZI İYİLEŞTİRECEĞİZ”
ATALIAN Global Services Türkiye daha hızlı büyüyerek en beğenilenler arasına girmeyi hedefliyor. Şirketin CEO’su Özgür Pala, bunu nasıl yapacaklarını da şöyle açıklıyor: “ATALIAN’ın globalde ve Türkiye’de büyüme arzusu, müşterilerinin güveni ve beğenisiyle gerçekleşiyor. Bu yüzden ‘en beğenilen’ olmak bizi yeni hedeflere ulaştıracak. Hedefimiz, 2016’daki büyüme hızımızı 2017’de daha da ileriye taşıyabilmek. ATALIAN olarak global portföyümüzde zaten yer alan ‘Enerji Yönetimi’ ve ‘Enerji Kimlik Belgesi’ temin hizmetini artık Türkiye’de de müşterilerimize sunabilmenin heyecanı içindeyiz. Sektörlerinde lider konumda olan müşterilerimizin performansını daha iyiye taşıyabilmek için 2017’de performansımızı daha da iyileştirerek kaliteli hizmet sunmaya devam edeceğiz.”~“DAHA FAZLA İNSANA ULAŞMAYA ÇALIŞIYORUZ” 
İmza attığı mimari projeleriyle son dönemde ön plana çıkan Evren Yiğit Mimarlık da en beğenilen şirketler listesine girmeyi hedefliyor. Şirketin kurucusu Evren Yiğit, bu hedefe ilişkin olarak neler yaptıklarını şöyle anlatıyor: “Bir mimarlık şirketi olduğumuz için görsellikle iç içeyiz ve projelerimizi insanların beğenesine sunuyoruz. Bu nedenle beğenilmek bizim için önemli. Özellikle de nesnel verilere dayalı bir araştırmada yer almak profesyonel anlamda oldukça kayda değer bir başarı. Bizim için hem kullanıcılara hem profesyonellere hitap edebilmek başarıya giden yoldaki temel unsurlar. Artık günümüzde gerek internet gerek basılı, süreli yayınlara erişilebilirliğin artmasıyla kullanıcılar oldukça bilinçli. Bu bilinç ise daha sofistike zevkleri de beraberinde getiriyor. Müşterilerimizle olan ilişkimiz de arz talep doğrultusunda ilerlediği için bu bizi daha da iyi olmaya iten bir gelişme. Yalnızca iyi iş yapmak günümüzdeki rekabet ortamında yeterli değil. Genç ve dinamik bireylerden oluşan profesyonel kadromuzla bu rekabet ortamında öne çıktığımızı düşünüyorum. Daha fazla insana ulaşmak da hedeflerimiz arasında.”

14 ŞİRKET 8 SEKTÖR
Temelleri, 1950’de atılan ve bugün otomotiv yan sanayisinin önemli oyuncuları arasında yer alan Coşkunöz Holding, 14 şirketiyle 8 sektörde 2 bin 400 çalışanıyla faaliyet gösteriyor. Holdingin CEO’su Emin Ataç, holdingin çevre duyarlılığıyla yenilenebilir enerjiye 2010’dan beri yatırımlar yaptığını söylüyor. Ataç, “Bugün hidroelektrik, rüzgar ve güneş enerjisi iştirakleriyle projeler geliştiriyoruz. Mayıs 2016’da holding bünyesine katılan Ineva Çevre Teknolojileri ile atık bertarafında da inovatif çözümler sunuyoruz” diyor. Kendi alanının beğenilen gruplarından biri olan Coşkunöz Holding, kısa bir süre önce kuruluşunu gerçekleştirdiği bilişim şirketi CITS (Cloud Information Technology Services) ile bulut bilişim ve yazılım hizmetleri konusunda da faaliyet gösterecek. Şirket, Türkiye’de SAP ERP’yi uygulamaya alan ilk yerli şirket olmasıyla öne çıkıyor. Emin Ataç, “Yaklaşık 30 yıldır bilgi teknolojileri konusunda edindiğimiz tecrübeyi CITS ile farklı bir boyuta taşımayı hedefliyoruz. Geliştirdiğimiz firma bazlı bulut bilişim hizmetleri kullanım modeliyle Türkiye’de bir ilki gerçekleştireceğiz” diyor.~BURAK ERTAŞ / SAHİBİNDEN.COM CEO’SU
“HIZLA YATIRIMA DEVAM EDİYORUZ”
İLK ÖNCELİĞİMİZ
İnternetin hayatımıza yeni girdiği bir dönemde kurulan sahibinden. com, bir e-ticaret ve ilan platformu olmanın ötesinde ülkemizde bu sektörün doğuşundan bugüne olan gelişme sürecinin de temsilciliğini yapıyor. Bugün 10 kategoride 5 milyondan fazla güncel ilanıyla Türkiye’nin en büyük elektronik ticaret ve ilan platformlarından birisiyiz. Son kullanıcılarımızın deneyimini sürekli daha iyiye götürebilmek için onların ihtiyaçlarını esas alarak ve teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak platformumuzu sürekli geliştiriyor ve yeniliyoruz.
TRENDLERİ ÖNGÖRMEK
Kurum olarak ilk günümüzden itibaren, değişen trendleri öngörmek, hızla yeni hizmetleri ve uygulamaları faaliyete geçirerek farklı deneyimler sunmak kurum kültürümüzün bir parçası. Gelecek yıllarda da bu anlayışa sadık kalarak sektörün en beğenilen, kullanılan ve takip edilen şirketlerinden biri olmaya devam edeceğiz. Mobil en çok yatırım yaptığımız ve birçok ilki yarattığımız alanlardan biri. Bu alandaki çalışmalarımıza devam ediyoruz. Diğer taraftan gayrimenkule kaynaklık edecek nitelikte önemli bir uygulamayı hayata geçirdik. “Sahibindex Emlak Endeksi” ile son derece detaylı gayrimenkul değer analizi ve karşılaştırma yapılabiliyor. Bu da gerek yatırım gerek kendisi için gayrimenkul alacak kullanıcılarımıza son derece önemli bir değer katıyor.

ERDEN TİMUR / NEF İCRA KURULU BAŞKANI
“İLK ULUSLARARASI MARKA OLACAĞIZ”
İKNANIN TEMELİ

Endüstrinin yüzyılları aşan uygulamalarına meydan okumamızın, dünyanın en iyi mimarlarını İstanbul’un mütevazı semtlerindeki projelere özel ürün ürettirmeye ikna etmemizin, Amerika’nın en büyük geliştiricileriyle iş ortaklıkları konuşmamızın temelinde sadece “tutku” olarak tabir edebileceğimiz bir duygu değil, aşk olarak tanımlayacağımız ve içinde birçok duyguyu harmanlayan bir yaklaşım yatıyor.
EN HIZLI MARKA
İşte bu aşk bizi 5 yılda pazarın tepesine oturtuyor. Bu duygudaşlık, bu insanın özünde yer alan duygulara hitap etmemiz bizi gayrimenkul sektörünün en beğenilen markası yapıyor. Sadece 4 yılda Türkiye’nin en çok ve en hızlı büyüyen gayrimenkul markası konumuna geldik. Aynı yıl 1 milyar TL’yi geçen ciromuzla, Cumhuriyet tarihinde bir ilke imza atarak, reel sektörde en hızlı 1 milyar TL’lik ciroya ulaşan şirket olduk.
HEDEF TÜM DÜNYA
Nef var olduğu sürece insan odaklı temel stratejisinde bir değişiklik yapmayacak. Daha çok insana dokunmak için, stratejimizi geliştireceğiz. En başından beri peşinden gittiğimiz sosyal inovasyon anlayışımızla özgürlüğü daha çok kişi için erişebilir kılmak için çalışacağız. Özgürlüğü temel alan, paylaşım ekonomisine yönelik yeni konseptlerimizle hedefimiz tüm dünya olarak belirledik. Orta vadede hedefimiz ise insanlık tarihi kadar eski olan gayrimenkul sektörünün ilk uluslararası markası olmak.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz