Oyak Çimento’nun pazar payı sadece 1 yılda, yüzde 12’den yüzde 15’e çıkarak tam 3 puan arttı. Boyner Mağazacılık, 2012’de 800 milyon TL olan cirosunu 1 yıl sonra 1,5 kat artırarak 1,3 milyar TL’ye yükseltti. Makro Market ise yine 1 yılda tüm kalemlerde yüzde 35 büyüdü. Peki nasıl başardılar? Tabii ki rakiplerini satın alarak...
Satın alan şirket | Hangi rakibini aldı? |
Allianz Sigorta | Yapı Kredi Sigorta |
Beğendik | Real |
Bimeks | Darty ve Electroworld |
Borusan Lojistik | Balnak Lojistik |
Boyner | YKM |
Carrefoursa | İsmar, Kiler, 1E1 |
Çimsa | Afyon Çimento |
Daikin | Airfel |
Doğtaş | Kelebek |
E-bebek | Hello Baby&Kids |
Indeks | Artım |
Makro Market | Uyum |
Namet | Maret |
OYAK Çimento | Denizli Çimento |
Şok | Onur, Dia |
Tat Gıda | Moova |
Teknosa | Best Buy Türkiye |
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?