Capital'e abone olun.
TARZ CEO'LAR SEÇİLDİ

Tarz CEO'lar seçildi

Türkiye’deki en tarz sahibi iş insanı kim? Bu soruyu iş dünyasının patron ve yöneticilerine sorduk işte yanıtları...

Son Güncelleme: 18.01.2016

Son yıllarda tarz sahibi olmak daha da önemli bir hal aldı. Peki, tarz sahibi olmak ne anlama geliyor? Uzmanlara göre ne güzel giyinmek, ne çok güzel ya da yakışıklı olmakla tarz sahibi olunmuyor… Hatta tarz sahibi olmanın fit görünmekle ya da marka giyinmekle de alakası yok… Tarz sahibi olmak için özgün olmak gerekli. Sadece giyimle değil duruşla, üslupla, iletişimle de farklılaşmak önemli. CEOLife olarak iş dünyasının önde gelen patron ve yöneticilerine tarzını en beğendiği iş insanlarını sorduk. 200’ün üzerinde kişinin katıldığı anketin sonucu bizi iş dünyasının en tarz kadın ve erkeğine götürdü. Bu sonuca göre iş insanları en çok Ümit ve Cem Boyner’i tarz bulduklarını belirtti. Onların hemen arkasından kadınlar arasında ikinci sırayı Güler Sabancı üçüncü sırayı ise Gülden Yılmaz aldı. Erkekler arasında Cem Boyner’i takip eden isim Bülent Eczacıbaşı olurken, onun hemen ardından üçüncü sırada Cem Hakko geldi. Kadınlarda da erkeklerde de ilk üçte moda sektöründen iki ismin olması dikkatten kaçmadı.

TARZ OLMAK İÇİN NE YAPIYORLAR?
Peki iş dünyası kendi tarzını oluştururken nelere dikkat ediyor? Türkiye’nin önemli patron ve CEO’larının yanıtladığı CEOLife Tarz Anketi’nde bu soruya da yer verdik. İş dünyasından aldığımız bilgiler ışığında iş insanlarının kendi tarzlarını oluştururken en çok kendi vücut tipine göre kıyafet seçmeye dikkat ettiğini görüyoruz. Geleneksel şıklığa önem veren pek çok iş insanı günlük bakımına da çok dikkat ettiğinin altını çiziyor. Tüm kıyafetlerinin kalitesine dikkat ettiğini söyleyenlerin sayısı da hiç az değil. Ayrıca yeniliklere, keşfe ve denemeye çok açık bir insan olmalarının kendilerini farklı kıldığını düşünüyorlar. Tabii aksesuarlarla fark yaratanlar olduğu gibi kendi modasını kendi yaratanlar da var. İş dünyasındaki isimlerin alışverişe çok da zaman ayırmadığı anketimizden çıkan bir diğer çarpıcı sonuç. Ankete katılan iş insanlarının yarısı ayda bir kez alışverişe çıkıyor. Yılda bir-iki ve haftada bir çıkanlar da söz konusu. En çok alışveriş yapılan yerler ise AVM’ler, cadde mağazaları ve yurtdışı olarak ön plana çıkıyor. CEO’ların genellikle kendi alışverişlerini kendi yaptıkları da anketten çıkan sonuçlarda görülüyor.
  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

  • Etiketler: ceo life yaşam stil tarz

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER