Capital'e abone olun.

Kitap

30 Günde Gerilla PazarlamaMarka Yayınları’ndan çıkan “30 Günde Gerilla Pazarlama” isimli kitap, Jay Conrad Levinson ve Al Lautenslager tarafından yazılmış. Bu kitap, zamana ve enerjilerine yatırım ...

Son Güncelleme: 01.06.2007

30 Günde Gerilla Pazarlama
Marka Yayınları’ndan çıkan “30 Günde Gerilla Pazarlama” isimli kitap, Jay Conrad Levinson ve Al Lautenslager tarafından yazılmış. Bu kitap, zamana ve enerjilerine yatırım yapmak arzusunda olan ve işlerinde büyümeyi hedefleyen, yani gerilla pazarlamacı ruhu taşıyan girişimciler için bir rehber niteliğinde. Maksimum kâr ve müşteri artışı için rehberlik eden kitap, adeta işi bir sonraki adıma taşıyacak bir harekat planı. Etkisi kanıtlanmış tüm taktikler 30 günlük bir planda sunuluyor. Müşteri tabanını kalıcı olarak genişletmek için gereken bütün pazarlama yöntemlerini ve eylemlerini gösteren kolay bir rehber niteliğinde. Örnekler, alıştırmalar ve kilit niteliğindeki kullanıma hazır bilgilerin hepsi uygulanabilir olma özelliği taşıyor.

Reklamcılıktan Nefret Eden Reklamcı
San Francisco’nun Sokrates’i olarak bilinen reklamcı Howard Gossage’ın kendi eliyle kendi hakkında yazdığı kitabı “Reklamcılıktan Nefret Eden Reklamcı” MediaCat Kitapları tarafından yayımlandı. Gossage, 1950 ve 60’larda reklam piyasasına girmiş olan bir metin yazarıydı aslında. Kendine has mizah anlayışı ile reklamcılık üzerindeki etkisi hala hissediliyor. Gossage bir reklamcı olmasına rağmen, kitabı sadece reklamcılıkla ilgili değil. Kitap aşk ve büyü, dostluk ve coşku üzerine. 1969’da lösemiden ölen reklamcının bu kitabı yeniden yayınlandığında, yazarına yeniden haklı bir şöhret kazandırdı. Kitap, özellikle yaratıcı reklamcılıkla ilgilenenlerin okuması gereken bir eser niteliği taşıyor.

Strateji Haritaları
Günümüzde kurumların başarılı olabilmesi için çalışanların kurum stratejisini bilmesi, benimsemesi ve başarıyla uygulayabilmesi gerekiyor. Bu da ancak çalışanların stratejiyi oluşturan bütün unsurları içselleştirmesiyle mümkün. Harvard Business School profesörlerinden David Norton ve Prof. Robert Kaplan’ın yazdığı “Strateji Haritaları” kitabı, bu görüşü çeşitli sektörlerden vaka örnekleri ile destekliyor.

Perakende Dünyası ve Yaşam
Perakende sektörünün deneyimli isimlerinden A. Yaman Özgün, “Perakende Dünyası ve Yaşam” kitabını Perakende Bilgi Evi’nden yayımladı. A. Yaman Özgün’ün
deneyimlerini paylaştığı “Perakende Dünyası ve Yaşam”da, perakendenin dışında kültürel ve sosyal konulara da değiniliyor. Kitap, perakende sektöründe akademik yayın bulunmadığı düşüncesiyle yola çıkan Özgün’ün yayımlanmış makalelerinden oluşuyor.

D & R Kitapları

Geleceğin Türkiyesi
Türkiye yeni çağda dünyanın neresinde? Gelecekte ne gibi niteliklere sahip olmalı? Birkan Erdal, “Geleceğin Türkiyesi” adlı kitabında, bu soruları somut verilerle yanıtlıyor. Bugüne kadar tanımlanmış ama çözüme kavuşturulmamış sorunlara yeni ve farklı çözüm önerileri geliştiriyor. “Geleceğin Türkiyesi” kitabında, ülkenin yeni vizyonunu ve önündeki engelleri aşmış bir Türkiye’nin yol haritasını bulabilirsiniz.

Liderlik Bilgeliği
“Ferrari’sini Satan Bilge”nin yazarı Robin S. Sharma’nın tüm dünyada olay yaratan yeni kitabı Türkiye’de: “Liderlik Bilgeliği”. Robin Sharma, kolay anlaşılır bir dille kaleme aldığı meseller aracılığıyla, Doğu’nun bilgeliğini Batı’nın şirketlerine getirmeyi amaçlıyor. Bunun için ilk hedefi, liderlerin kendisi. Lider olabilmek, ustalık ister. Robin Sharma, lider olmak isteyenlere ustalık yapıyor. Liderlik vasıfları kazanmanın yollarını gösteriyor. “Liderlik Bilgeliği”, tüm yöneticilerin, girişimcilerin ve işadamlarının hemen uygulamaya başlayabileceği açıklıkta anlatılmış sekiz dersten oluşuyor.

Halkla İlişkiler Stratejiniz
Optimist’in Kadın+Kariyer dizisinin yeni kitabı “Halkla İlişkiler Stratejiniz”, kadınların iletişime yatkınlıklarını etkin bir şekilde kullanmaya teşvik eden bir kişisel gelişim kitabı. Yazar Astrid Braun-Höller, yönetici eğitmenliği ve strateji uzmanlığı yapan bir eğitimci. Kadınlara kendi deneyimlerini, pratik önerilerle sunuyor.


1 Evet! Tarzı Neden Kitap Jeffrey Gitomer
2 Starbucks - Gönlünü İşe Vermek Babıali Kitaplığı Howard Shultz
3 Liderlik Bilgeliği Goa Robin Sharma
4 Pazarlama Süper Starı Nasıl Olunur? NoktaKitap Jeffrey J. Fox
5 Liderlik El Kitabı Optimist Hilerie Howen
6 Küçük İşlerle Büyük Para Kazanmanın Yolları Nokta Yayınları Jeffrey J. Fox
7 Satışın 10 Altın Kuralı Mediacat Yayıncılık A.Taner Özdeş
8 Sun Tzu'dan Pazarlama Stratejileri Mediacat Yayıncılık Gerard A.Michaelson
9 İnnovasyon - Para Kazandıran Yenilikçilik Sistem Yayıncılık Arman Kırım
10 İnternette Para Kazanmanın 43 Kolay Yolu Pegasus Joe Vitale

 

  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER