Capital'e abone olun.

Kitap

İşyerinde Beden Dili“İşyerinde Beden Dili-İş Yaşamında Sözsüz Dili Çözme Kılavuzu” isimli kitap, Alfa Yayınları’ndan çıktı. California Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde öğretim üyesi olan Dr. Carol...

Son Güncelleme: 01.03.2009

İşyerinde Beden Dili
“İşyerinde Beden Dili-İş Yaşamında Sözsüz Dili Çözme Kılavuzu” isimli kitap, Alfa Yayınları’ndan çıktı. California Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde öğretim üyesi olan Dr. Carol Kinsey Goman’ın yazdığı kitap, çalışanların profesyonel yaşamdaki güçlerini artırmak için onlara destek vermeyi amaçlıyor. Kurumlara rekabet ortamında güçlenerek büyümeleri için danışmanlık yapan yazar, etkili birer iletişimci haline gelebilmeleri için üst düzey yöneticiler ve müdürlere de eğitmenlik yapıyor. Yazar, bu kitapla okura beden dilinin sessiz işaretlerinin şifrelerini veriyor. Sözsüz iletişimin sessiz işaretlerinin, bilinçaltında yatan korku, dürüstlük, zevk, kararsızlık, hayal kırıklığı gibi duyguları açığa çıkardığını belirtiyor.  

Zengin Olmanızı İstiyoruz
New York Times’ın çok satanlar listesinden yer alan “Zengin Olmanızı İstiyoruz” adlı kitap, başarılı ve zengin iki işadamı tarafından yazılmış: Donald Trump ve Robert Kiyosaki. Yatırımcı, girişimci ve eğitimci Robert Kiyosaki ve dünyaca ünlü başarılı işadamı Donald Trump’ın ortak kaleme aldıkları kitap, belirsizliklerle dolu bir ekonomik dönemde, finansal eğitimin altını önemle çiziyor. Yoksulluğun altında yatan ve görmezden gelinen sebeplerden biri olarak gösterilen eğitim eksikliğinin giderilmesinin amaçlandığı bu kitapla her yerde karşınıza çıkan finansal fırsatların farkına varacaksınız. Dünya çapında yoksullukla ilgili tek gerçek çözümün para değil, finansal eğitim olduğu gerçeği vurgulanıyor. Bu kitapta, iki başarılı ve zengin işadamının nasıl düşündüklerini, neden kazandıklarını, yatırım dünyasını nasıl gördüklerini okuyacaksınız. Kitabın gelirinin bir kısmı, finansal eğitimi destekleyen vakıflar ve eğitim kurumlarına bağışlanıyor.

Küresel Pazarlama Yönetimi
21. yüzyıla damgasını vuran küreselleşme, her disiplini olduğu kadar pazarlamayı da derinden etkiledi. Yaşanan değişimlere paralel olarak, pazarlamanın her alanına küresel bakma ve küresel boyutlarda düşünme ihtiyacı doğdu. Bu ihtiyaçtan yola çıkan çeşitli üniversitelerden 15 öğretim üyesi bir araya gelerek “Küresel Pazarlama Yönetimi” isimli bir kitap yayınladı. Kendi alanının en kapsamlı çalışması olarak tanımlanan ve Beta Yayıncılık’tan çıkan kitapta, her bir öğretim üyesinin yazdığı makaleler bulunuyor.

İkinci Baskısını Yaptı
Gazeteci-yazar M. Rauf Ateş’in, Türkiye’nin önde gelen işadamı ve CEO’larının başarılarının bilinmeyen yönlerini anlattığı kitabı “Teşekkürü Bir Borç Bilirim” adlı kitap ikinci baskısını yaptı. Büyük ilgi gören bu kitapta, başarılı iş insanların hayatlarına yön veren, katkıda bulunan, yol gösteren, mentorluk yapanlar ile öykülerine yer veriliyor.

Inno Yayıncılık’ın ilk kitabı olan “Teşekkürü Bir Borç Bilirim”, her başarılı iş adamı ve yöneticinin, mutlaka “milyonlarca teşekkür edeceği” birileri vardır yaklaşımına dayanıyor. Başarıya giden yolda işadamı ve yöneticilere “ışık tutan” kahramanlar ile onun çevresindeki öyküleri anlatan kitapta, birbirinden ilginç anılara yer veriliyor.

Bu önemli kitapta aralarında Rahmi Koç, Selçuk Yaşar, Asım Kocabıyık, Güler Sabancı, Ahmet Zorlu, İbrahim Bodur, Muhtar Kent, Suzan Sabancı Dinçer, Hüsnü Özyeğin’in de bulunduğu pek çok işadamı ve yöneticinin öyküsü yer alıyor. Kitapta ayrıca Donald Trump’dan Google’un kurucularına kadar çeşitli girişimcilerin iş hayatlarına katkıda bulunan önemli kahramanların öyküleri de bulunuyor.

D & R Kitapları

İş Dehası
Mediacat kitapları arasından çıkan “İş Dehası” adlı kitap, deneyimli bir stratejist olarak tanınan Peter Fisk tarafından kaleme alınmış. British Airways, Coca-Cola, Marks&Spencer, Microsoft gibi birçok dünya çapındaki şirkete danışmanlık yapan yazar, deneyimlerini anlattığı kitabında dehanın iş hayatına nasıl uygulanabileceğini örnekliyor. İş hayatının daha fazla ilhama ihtiyacı olduğunu savunan yazar, günlük rutin hayatın dışına çıkarak daha fazla düşünmek ve veriler kadar sezgilere de güvenmek konusunda görüşlerini paylaşıyor.

Para Palas
Scala Yayıncılık’tan çıkan “Para Palas” isimli kitabın yazarı Steven Drobny, küresel piyasaların en başarılı hedge fon yöneticileriyle röportaj yaparak hazırladığı bu kitapla literatürdeki büyük bir boşluğu da doldurmuş. Piyasaların en iyi isimlerinin portföylerini nasıl yönettiklerini anlamak isteyenler için az bulunur bir başvuru kaynağı olan kitap, yüksek finansın çoğunlukla gizemli dünyasına seçkin bir içeriden bakış sunuyor. Yatırım dünyasındaki her kurumun ve çalışanlarının mutlaka okuması gereken bir kitap.

Reklam Yazarının El Kitabı
Amerika’nın en iyi metin yazarlarından biri olan Joseph Sugarman tarafından yazılan “Reklam Yazarının El Kitabı” tüm mecralarda işe yarayacak metin yazma tüyoları veriyor. Hazırlık aşamasından ürün ve pazar araştırmasına, fikirleri kağıda geçirmekten düzeltme aşamasına kadar her adımda yol gösteriyor. Metin yazarı olarak geçirdiği 30 yılın sonunda yazar, birikimlerini okuyucularıyla paylaşarak bir nevi rehberlik ediyor. Ama eğlendirmeyi de ihmal etmiyor.

  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER