Capital'e abone olun.
PAZARLAMANIN BİR SONRAKİ EVRİMİ

Pazarlamanın bir sonraki evrimi

Müşterilerinizle anlamlı pazarlama yoluyla temas kurun.

Son Güncelleme: 01.03.2010

ANA FİKİR Anlamlı pazarlama, müşterilerle temas kurmak için çığır açan strateji! Eski rahatsız edici pazarlama modeli artık işe yaramıyor. Müşteriler zamana uyum sağlıyor. Kör gözüm parmağına tarzı mesajları artık dinlemiyorlar. Bunun yerine satın aldıkları markalardan ve kendilerine ulaşmaya çalışan pazarlama yöntemlerinden anlam bekliyorlar. Pazarlama stratejisti Bob Gilbreath’in yeni ve taze kavramı olan “anlamlı pazarlama”, doğrudan ve izinli pazarlamayı izleyen ilerleme sürecinde bir sonraki evrimsel adımı temsil ediyor. Bu çığır açan yöntem, müşterilerin ilgisini çekiyor ve onların hayatlarına değer katarak sizinle iş yapmalarını sağlıyor. Bir ürünü ya da hizmeti zorla dayatmak yerine anlamlı pazarlama, müşterilere satın almanın dışında değerli bir şeyler sunuyor. Pazarlamanın Bir Sonraki Evrimi’nde Gilbreath, insanların yeni zamana ayak uydurdukları bir dönemde boşlukta kalan noktaları dolduracak, yeni bir devrimci yaklaşımı ortaya koyuyor. Gilbreath, şu an gündemde olan pazarlama devrimini ve bunu yönlendiren etkili güçleri de inceliyor.

BU KİTABA NEDEN İHTİYACINIZ VAR?
Bu kitap, mevcut pazarlama devriminde hayatta kalmanız ve güçlenmeniz için size kılavuzluk yapıyor.

ANLAMLI PAZARLAMA NEDİR?

Pazarlamanız bir anlam taşıdığında insanlar sizinle değerli algıladıkları bir değişim ilişkisi içine girer. Ama bu ilişki sadece başlangıç değildir. Ürününüz ya da hizmetiniz ne olursa olsun pazarlamanız anlamlıysa bunun kendisi insanların hayatına bir değer ekler, insanlar sattığınızı hemen alsın ya da almasın. Pazarlamanın kendisi üründen ya da hizmetten bağımsız olarak insanlar için bir değer taşır. Hata yapmayın: Anlamlı pazarlama ne sevabına pazarlama ne de nedenli pazarlamadır (bu ikincisi kesinlikle anlamlı olabilirse de). Elbette ürünler ortaya çıkarmak ve para kazanmak hala esas amaçtır ve genellikle istenen sonuçtur. Eğer bu olmazsa pazarlama da yok demektir.
  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER