Capital'e abone olun.
ŞİRKETİNİZİN MARŞINA BASIN

ŞİRKETİNİZİN MARŞINA BASIN

Dinamik ve fit bir şirket oluşturmanın yüz günü.

Son Güncelleme: 01.02.2010

BusinessSummaries
Yazar: Robert Craven
Yayıncı: Virgin Books,
2001

ANA FİKİR
Bir şirketi işletmek, aşağı doğru giden bir asansörü yukarı çıkarmaya çalışmak gibidir. Şirketin, sizin işinize yaramasını sağlamadığınız sürece. Bu kitap, size, işlerinizi yoluna koymanız için pratik ve sınanmış bir yaklaşım sunmaktadır:
- Bir şirketin daha iyi işlemesi için gerekli hayati araçlar
- Bir şirketi dinamoya dönüştürmek için yüzlerce fikir ve örnek
- Faydalı kaynaklar ve bağlantılar
- Şirketinizin marşına basmak için geçerliliği kanıtlanmış çalışma planları Rakamlar kendilerini anlatıyor, küçük şirketlerin neredeyse yarısı ilk 4 yıl içinde batıyor, yani hangi sektörde faaliyet gösteriyor olursanız olun başarmak için gerekli tüm yardıma ihtiyacınız var. Ve her şeyin üzerinde eğleniyor olmalısınız. Bu kitapları araç olarak kullanın, tavsiyeleri izleyin ve sonra kendi kararlarınızı alın, ne de olsa patron sizsiniz!

BU KİTABA NEDEN İHTİYACINIZ VAR?

Şirketinizin güçlü ve zayıf yanlarını nasıl tanımlayacağınızı öğrenecek ve şirketin potansiyelinin beklentilerinize uygunluğunu değerlendirerek, onu bir dinamo haline dönüştürmeyi öğreneceksiniz.

BAŞARILI KURULUŞLARIN 3 TAKINTISI
Örneklerin yüzde 99,9’unda şirket batmaları tek bir faktöre bağlanabilir: Yönetici ya da yönetim ekibi. Diğer bir deyişle SİZ! İşinizin başarısının anahtarı sizdedir ve şirketin batmasının anahtarı da sizdedir. Yüksek derecede başarılı şirketler, üç kilit soruna dair saplantılı bir odaklanmaya sahiptir ya siz? Ve nihayet neden birçok şirket bu kadar aşikar bir şeyi ihmal etmektedir? Başarılı şirketlerin takıntılı olduğu noktalar şunlardır:

Takıntı 1:
Şirket stratejisi
Strateji, sektör ortamınızda neler olup bittiğinin farkında olarak, nereye gitmek istediğinizi planlamanızla ilgilidir –harici faktörleri dikkate alarak kendi planlarınızı yapmanız.
Takıntı 2: Pazarlama
Pazarlama, iş dünyasında yanlış anlaşılan bir diğer kelimedir. ‘Strateji’de olduğu gibi ‘pazarlama’ sözcüğünü de her yerde kullanıyoruz; ona, keyfimize ve ruh eğilimlerimize göre farklı anlamlar yüklüyoruz. Bu sözcükleri çok fazla kullanan insanların, onlara saygı duymadığını söylemeye gerek yok.
  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER