Capital'e abone olun.

TWITTERVILLE

Yeni global mahallelerde şirketler nasıl başarılı olabilir?

Son Güncelleme: 01.03.2010

BusinessSummaries
Yazar: Shel Israel Yayıncı: Penguin Books Ltd., 2009

ANA FİKİR
Sadece iki yılda sıfırdan on milyon kullanıcıya ulaşan Twitter, tarihte en hızlı benimsenen iletişim aracıdır. Twitter’da sözcükler orman yangınından daha hızlı yayılıyor. Şirketler artık bu konuşma seçeneğini göz ardı edemez. Diğer sıcak iletişim alanlarının aksine Twitterville’de, profesyoneller değil öğrenciler baskın. Ve boyutlarına rağmen hala küçük bir kasaba havası hissediliyor. Twitter, insanların tıpkı yüz yüze olduğu gibi içtenlikle ve dürüstçe etkileşimde bulunmasını sağlıyor. Bir dakika içinde arkadaşlarınızla bölgenizdeki hava durumu hakkında konuşurken, bir dakika sonra dünyanın herhangi bir yerinde mesleki amaçlı bir mağazayla konuşuyorsunuz. Nereden olduğunuzun ya da yaşamak için ne yaptığınızın hiçbir önemi olmaksızın Twitter’da değerli konuşmalar yapma şansına sahipsiniz. Siteye bağlanan milyonlarca insan olmasına rağmen, aralarından size bir fark yaratacak olanları hızla bulabiliyorsunuz.

BU KİTABA NEDEN İHTİYACINIZ VAR?
Bu kitap, global mahallelerin coğrafyaları artan ölçüde önemsiz hale nasıl getirdiğini açıklıyor. Hatta insanların, bazen sizin öğle yemeğinde ne yediğinizle neden ilgilendiğini de açıklıyor.
  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER