Capital'e abone olun.
WAL-MART'LARA KARŞI İSYAN

Wal-mart'lara karşı isyan

Gelecekte muhtemelen şimdi çalıştığınız kadar sıkı çalışamayacaksınız, ama daha akıllıca çalışabilirsiniz.

Son Güncelleme: 01.08.2010

DEĞER
Bu kitap, sıfırdan işe başlayan, şirketini sıra dışı bir şirkete dönüştürmek isteyen herkese yardım etmek için tasarlanmıştır (ister çokuluslu bir şirketiniz olsun isterse babadan kalma bir dükkanınız).
DAVUT OLUN
Hayatta kalabilirsiniz. Müşterilerinizi kaybetmiş olsanız bile geri kazanabilirsiniz. Büyüyüp gelişebilirsiniz. Bunu yapabileceğinizi biliyoruz, çünkü sizin gibi yüzlerce münferit insanla görüşme yaptık ve şu anda onlar başarılı rakipler haline geliyor. Devlerin güçlü yanlarıyla karşılaşmayı öğreniyorlar.
Şirket sahipleri daha akıllı, hızlı, sert ve kârlı bir işi yönetmek konusunda daha odaklı hale geliyor. Ve şirketlerini ilerletiyor, satış ve kârlarını artırıyor, bazıları da tarihlerinin en yüksek performanslarına ulaşıyor.
Sırtlarını duvara dönmüş olanlar artık destek görmüyor. Ama kararlılık ve enerjiyle ileri doğru yürüyorlar. Hem koşmayı reddediyorlar hem saklanmıyorlar. Bilgi ile silahlanmış durumdalar. Olumlu tutumları ve nasıl kavga edeceklerini öğrendikleri için kazanıyorlar.
Yani okumaya devam edin, yeni bilgileri toplayın ve kavgaya yeniden girin. Kazanabilirsiniz.
Büyüyebilir ve refaha erişebilirsiniz.
14 BAŞARI STRATEJİSİ
1. Sorun hala müşteriyle ilgilidir Alanı ya da boyutu ne olursa olsun tüm şirketler var olmak için ortak bir nedene sahiptir: Müşteriye hizmet. İncelenen bütün başarılı şirketler, müşterilerini takdir eden ve onların değerini anlayan şirketlerdir.
2. Büyük şirketler harika insanlara sahiptir Başarılı şirketler bir konuda hemfikirdir: Harika insanlar olmaksızın başarılı şirketler ortaya çıkamazdı. Aslında hiçbir şirket, birlikte çalışan insanlarının kalitesinden daha yüksek kalitede bir iş ortaya çıkaramaz.
3. Açık bir değer ekleyin Müşteriler değeri, kendi açılarından tanımlar. Nicelik ve niteliği sunduğunuz fiyat açısından değerlendirirler. Müşteriler, alışveriş yaptıkları her seferde bu yargıda bulunur.
4. Pazarlama uzmanı olun Her faaliyeti müşterileri elde tutmak, tatmin etmek ve müşteri tatmini yaratmak üzerinden tanımlayın. Uygulamada pazarlama yeni müşterileri çekmek, onların ihtiyaçlarını, isteklerini ve beklentilerini tam olarak karşılamak ve tekrar gelmelerini sağlamak zorundadır.
5. İsrafı önleyin Thomas Edison, şunu söyledi: “İsraf kayıptan beterdir. Herkesin, düzenli kayıplardan israf meselesine geçtiği zaman gelmiştir. Tutumluluğun sınırı yoktur.” İsrafı kontrol etmenin yollarından birisi de harcamaları kontrol etmektir.
6. Dikkatlice hazırlanmış, doğru zamanlandırılmış bilgi alın Yeni nesil koca kasalı tüccarların tamamı, teknolojiye yoğun yatırım yapmıştır. Yatırımlarından elde ettikleri üstünlük, yönetim bilgisini ellerinin altına almalarıdır.
7. Bir güç nişi olun Büyük kasa sahipleri, kütlesel pazarlamacılar olarak başarılı oldu. Yaygın bir müşteri/izleyici kitlesini çeken geniş bir tercih yelpazesine sahipler. Herkes için bir şeye sahip olmaya çalışarak bizim niş olarak adlandırdığımız yüzlerce perakende ve hizmet boşluğu bıraktılar.
8. İlerlemeye odaklanın Değişim ve ilerleme, iki farklı kavramdır. Değişim ilerleme için gerekliyken ilerleme her zaman değişimi takip etmez. Örneğin çağdaş banyonuzu ev dışında bir banyo ile değiştirebilir ve büyük bir değişiklik elde edebilirsiniz, ama burada ilerleme söz konusu değildir.
9. Başkalarının başarısı üzerinde çalışın Basit görünebilir, ama gerçektir: Eğer akıllı bir iş insanı olmak istiyorsanız, akıllı şirketleri inceleyin.  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER