Capital'e abone olun.
PROJEKSİYON

Projeksiyon

  • Türbülansta büyüyenlerin sırrı nerede?

    Türbülansta büyüyenlerin sırrı nerede?

    Prof. Sull, türbülansta başarılı olan şirketlerin stratejilerini öne çıkarıyor.

    Projeksiyon | Capital01.01.2010

  • Asansör,demir çelik, kırtasiye...

    Asansör,demir çelik, kırtasiye...

    Asansör,demir çelik,kırtasiye,kimya,ticari araç,taşımacılık sektörlerine bakış.

    Projeksiyon | Capital01.01.2010

  • Öncelik inovasyonda

    Öncelik inovasyonda

    Medikal ihracatının kısa vadede 1 milyar dolara çıkarılması sektör için zor görünmüyor. Ancak sektör ihracatını artırırken bir yandan da ithalatında artışlar yaşanıyor.

    Projeksiyon | Capital01.01.2014

  • Büyüme sürüyor

    Büyüme sürüyor

    Franchise zincirlerin gelişmesindeki en önemli etken, yönetim. Vasat yönetilen bir zincir büyüyemezken, iyi yönetilen bir zincir sıfırdan yola çıksa bile hızla markalaşabiliyor.

    Projeksiyon | Capital01.01.2014

  • Destek Bekliyor

    Destek Bekliyor

    2011 'de 41 bin ton olan pirinç ithalatı 2012'de bir önceki yıla göre yüzde 39 azalarak 25 bin tona düştü.

    Projeksiyon | Capital01.01.2014

  • Sürekli büyüme peşinde

    Sürekli büyüme peşinde

    Sektörün 2012 yılındaki büyüme oranı, 2011 ile karşılaştırıldığında yüzde 7 oldu.

    Projeksiyon | Capital01.01.2014

  • Büyük potansiyel

    Büyük potansiyel

    Türkiye'de 91 şirket, 116 fabrikada oluklu mukavva üretimi gerçekleştiriyor. 2012 yılında yaklaşık 1 milyon 772 bin ton oluklu mukavva üreten sektör, üretimde bir önceki yıla göre yüzde 4 büyüdü.

    Projeksiyon | Capital01.01.2014

  • Yanlış algı büyük sorun

    Yanlış algı büyük sorun

    Margarin sektörü, 2012'de bir önceki yıla göre yüzde 11 büyüdü. 2008-2011 döneminde yıllık 800 bin ton olan üretim kapasitesi, 2012'de 850 bin tona yükseldi.

    Projeksiyon | Capital01.01.2014

  • İyi projelendirme ilk şart

    İyi projelendirme ilk şart

    Sektörün hızlı büyümesinin doğal sonuçlarından biri olarak iyi yönetilemeyen veya iyi projelendirilmemiş AVM'ler ortaya çıktı. Bu nedenle az sayıda da olsa bazı AVM'lerin kapandığı veya fonksiyon değiştirdiği gözlemlendi.

    Projeksiyon | Capital01.12.2013

  • Seçimlerle canlanacak

    Seçimlerle canlanacak

    Sektör gözünü yaklaşan seçimlere dikmiş durumda. Sektörün yerel seçimlerde yarışacak olan adaylardan tanıtım materyallerini Türk ürünlerinden yana kullanması beklentisi var.

    Projeksiyon | Capital01.12.2013

  • Bilinçlenmeyle büyüyecek

    Bilinçlenmeyle büyüyecek

    Sektör, bugün yaklaşık 30 bin tonluk bir hacme sahip, Artan evcil hayvan sahipliği oranına ve hazır mama kullanımına bakıldığında pazarın büyüklüğünün yaklaşık 275 milyon TL olduğu tahmin ediliyor.

    Projeksiyon | Capital01.12.2013

  • Umut e-kitap

    Umut e-kitap

    Sektörde 3 bin yayıncı, 10 bin kitapçıyla 200 bin kişiye istihdam sağlandı. 2009'da 700 milyon dolar olan yayımcılık pazarı geçen yıl 2,5 milyar dolara yükseldi.

    Projeksiyon | Capital01.12.2013

  • Küresel yatırım peşinde

    Küresel yatırım peşinde

    2012 yılı verilerine göre Türk otomotiv sanayi üretimi dünya üretiminde 16'ncı, AB'de 6'ncı sırada yer aldı. Hafif ticari araç üretiminde ise AB ülkelerinde 1 'inci sıraya yükseldi.

    Projeksiyon | Capital01.12.2013

  • Yoğun çalışma dönemi kapıda

    Yoğun çalışma dönemi kapıda

    2009 yılında yapılan 10'uncu Ulaştırma Şurası'nda belirlenen 2023 hedeflerinde ülke yol ağının 70 bin km'ye çıkarılması planı, sektöre son 4 yılda önemli bir gelişim sağladı.

    Projeksiyon | Capital01.12.2013

  • Sağlıklı yaşam yarıyor

    Sağlıklı yaşam yarıyor

    Sürekli gelişen yeni teknolojilerle kalite ve verimliliğin giderek yükselmesi ve sağlıklı beslenme kültürünün yaygınlaşmasıyla ambalajlı sulara olan talebin artması sektörün artıları arasında.

    Projeksiyon | Capital01.11.2013

  • Hedef güçlü bir sektör yaratmak

    Hedef güçlü bir sektör yaratmak

    Karma yem sektörünün yıllık yem üretim kapasitesi, tek vardiyada 15,3 milyon ton, çift vardiyada ise 30,6 milyon ton civarında. Sektör 2012 yılında 2011'e göre yaklaşık yüzde 10 büyüyerek karma yem üretimini 14,5 milyon tona çıkardı.

    Projeksiyon | Capital01.11.2013

  • Öncelik yenilikçi ürünlerde

    Öncelik yenilikçi ürünlerde

    Sabun, 2009 yılında yaşanan global ekonomik krizden en az etkilenen sektörlerden biri oldu. 2009 yılında Türkiye'nin ihracatı yüzde 22 azalırken, sektörün ihracatı yalnızca yaklaşık yüzde 4 azaldı.

    Projeksiyon | Capital01.11.2013

  • Liderliğe yükselebilir

    Liderliğe yükselebilir

    Mücevher sektörü, 2012 yılını hacim olarak 2011 yılına göre yüzde 42,6 artışla kapattı.

    Projeksiyon | Capital01.11.2013

  • Arayış sürüyor

    Arayış sürüyor

    Avrupa'nın 2012 yılında yaşadığı ekonomik durgunluk dolaylı olarak etiket sektörünü vurdu.

    Projeksiyon | Capital01.11.2013

  • Üretim üssü olabilir

    Üretim üssü olabilir

    Açıkhava reklamcılığı, 2012 yılında yaklaşık yüzde 20 büyüdü.

    Projeksiyon | Capital01.11.2013