Capital'e abone olun.
KONUTTA PRATİK ÇÖZÜM

Konutta pratik çözüm

Erden Timur, Nef markasını anlattı ve dergimizin sorularını yanıtladı.

Son Güncelleme: 01.03.2012

Düşünün bir kere... Bir ev alıyorsunuz, binanın içindeki sinema odası, play station alanı, müzik kaydı yapılabilen stüdyo, basket sahası, hobi, ofis, parti alanı gibi 24 farklı olanak size makul rakamlarla kiralanıyor. Rezervasyon yaptırarak bu alanları kullanabiliyorsunuz. Kullandığınız kadarını ödüyor olmak da fiyat avantajı sağlıyor. Tüm bunlara Timur Gayrimenkul'ün yeni markası Nef'le ulaşmak mümkün. Timur Gayrimenkul Genel Müdürü Erden Timur, sundukları hizmetin basitliğine dikkat çekiyor ve "Bu saydıklarımızı barındıran bir ev alsanız çok pahalı. Ancak kullandıkça ödeme yapılması ucuz ve pratik" diye konuşuyor. Nef, Timur Gayrimenkul'ün bir markası. Timur Holding'e bağlı gayrimenkul şirketinin başta Mersin olmak üzere birçok şehirde yatırımları var. Şirket, 1977'den bu yana gayrimenkul geliştirme yapıyor. Bunun dışında demir çelik ve akaryakıt sektörlerinde de faaliyet gösteriyor. 2004 yılında ise konut sektöründe fark yaratan işlere imza atmaya başlamasıyla dikkat çekti. Nef markası şirket çatısı altında 2010 yılında yaratıldı. Markanın en büyük kozlarından biri "foldhome" fikrini hayata geçirmiş olması. Dünyada ve Türkiye'de ilk kez Nef tarafından uygulanan "foldhome"un temel amacı, evinize sığmayacak tüm odaların katlanarak evinize dahil edilmesini sağlamak... Yani bir ev alıyorsunuz, binanın içindeki sinema odası, play station alanı, müzik kaydı yapılabilen stüdyo, basket sahası, hobi, ofis, parti alanı gibi 24 farklı olanak size makul rakamlarda kiralanıyor. Rezervasyon yaptırarak bu alanları kullanabiliyorsunuz. Kullandığınız kadarını ödüyor olmak da fiyat avantajı sağlıyor. Timur Gayrimenkul Genel Müdürü Erden Timur, Nef markasının en büyük avantajının tasarım anlayışına getirdiği fark olduğunu söylüyor. "Biz sadece evlerin dışını değil, içini de tasarlıyoruz. Kapı kolundan sandalyeye, asansörün içinden seramiklere kadar her şey sadece bu evler için tasarlanıyor" diyor. Erden Timur, Nef markasını anlattı ve dergimizin sorularını yanıtladı:

Timur Gayrimenkul'den söz eder misiniz? Nef markası nasıl doğdu?

- 2004'te sektöre girmeden önce 6 ülkede araştırma yaptık. Sektörün boşlukları neler veya sektör dünyada nerede gibi sorulara yanıt aradık. Hem matematiksel hem de psikolojik analizler elde ettik. Öncelikle sektörün uluslararası bir markası olmadığını gördük. Çünkü sektörümüzde büyük oyuncular yok. Evet, kârlı bir sektör ama bir standardizasyon olmadığı için büyükler yer almıyor. Standardizasyonun olmadığı yerde istikrar olması da mümkün değil. Yılda 5 tane proje üretiyorsanız hepsinde birbirinden farklı şeyler yapıyorsunuz. Ürününüzü sürekli değiştiriyorsunuz. Standardizasyon olmamasından dolayı, binaların sadece cephesi ve lobisi tasarlanıyor, buralarda bir fark yaratılmaya çalışılıyor.  
  • 1
  • 2
  • 3

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER