Capital & Ekonomist Dergileri, Avea, TOBB Genç Girişimciler Kurulu
işbirliği ve Doğa Koleji’nin de katkılarıyla hayata geçirilen ‘Girişimci
Kulübü’nün 2014 yılı ikinci toplantısı geçen hafta gerçekleşti.
‘Gelenekselden Dijitale Perakendecilik Sektörü’ ana temasıyla düzenlenen
ve Bilgi Üniversite’si öğretim Üyesi Levent Erden’in yönettiği panelde
sektörün önemli isimlerinin sunumları ilgi ile dinlendi.
Avea Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hüseyin Balcı açılış
konuşmasında tüm dünyada perakende başta olmak üzere pek çok sektörün
teknolojiye bağlı olarak iş yapış biçimlerini tümden değiştiren bir
dönüşüm sürecine girdiğine ve bu dönüşümün en önemli bacağının da
mobilite olduğuna dikkat çekti.
Doğa Koleji yönetimi toplantıda, t-MBA öğrencileri ile birlikte hazır
bulundu.Doğa Koleji Yönetim Kurulu Üyesi Göktekin Dinçerler, “Gelişen ve
değişen teknolojiyle birlikte perakende sektöründe de pek çok
dönüşümler yaşanmakta. Bu dönüşümlerin sonucunda şüphesiz ortaya çıkan
en büyük farklılıklardan biri büyük ölçüde teknoloji aracılığıyla
sağlanan bireysel hizmet oldu” diye konuştu.
Girişimci Kulübü Başkanı ve Yemeksepeti CEO’su Nevzat Aydın toplantının
açılış konuşmasında şunları söyledi: "Yaşadığımız çağda markaların
vazgeçilmez olmasının sırrı dijital dönüşüme adapte olmaktan geçiyor.
Teknolojinin nihai kullanıcıya en sık dokunabileceği ve insanların
tüketme biçimlerini değiştirebileceği alanlardan biri de perakendecilik.
Şimdi içinde bulunduğumuz dijital devrim sayesinde dünyadaki tüm
tüketicilerle anında birebir ilişki kurmak mümkün. Perakendeciler bu
ilişkiyi ne kadar derinleştirebilir, farklı kanallardan tüketicileriyle
ne kadar holistik bir iletişim yürütebilirlerse, tüketiciler için o
kadar vazgeçilmez bir lovemark haline geliyorlar."
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?