Capital'e abone olun.
CRM İŞİMİZİN MERKEZİNDE

CRM işimizin Merkezinde

ING Bank Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Barbaros Uygun’la bankanın CRM alanına nasıl baktığını ve bugüne kadar bu anlamda hayata geçirdiği çalışmaları konuştuk.

Son Güncelleme: 01.08.2014

CRM, özellikle bankacılık sektöründe oldukça yoğun kullanılıyor. ING Bank Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Barbaros Uygun da aynı fikirde. Pek çok müşterinin artık her konuda kendine özel çözüm beklediğini söylüyor.

ING Bank’ın CRM’i, doğru ve pozitif müşteri deneyimi, etkin müşteri ilişkisi ve zamanında iletişim fırsatları için işin merkezinde konumlandırdığını belirtiyor. Uygun, “CRM uygulamaları gerek müşterilerimizi daha yakından analiz edip tanıma gerekse de kurulan müşteri ilişkilerini ve iletişimlerini merkezi olarak yönetme imkanı veriyor” diye konuşuyor.

NG Bank, stratejisini “farklılaşan bir müşteri deneyimi” yaratmaya odaklamış bir banka. Bankanın CRM konusundaki aksiyon planları da bu stratejiyi destekler nitelikte. ING Bank Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Barbaros Uygun, CRM uygulamalarıyla müşterilerin ihtiyaçlarını ve beklentilerini daha net bir şekilde kendilerine özel ürün ve hizmetlerle karşılayabildiklerini söylüyor.

Bu sayede banka olarak müşterileriyle olan ilişkilerini güçlendirdiklerini ifade ediyor. Uygun, “Tüm kanallarda en iyi müşteri deneyimini hedeflerken CRM yeteneklerimiz de buna paralel olarak doğru müşteri ilişkisinin yönetimini destekliyor. Şube dışındaki dağıtım kanallarımızla olan CRM entegrasyonumuz sayesinde her iletişimi ilişki yönetiminin bir parçası haline getirebiliyoruz” diye konuşuyor.

ING Bank Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Barbaros Uygun’la bankanın CRM alanına nasıl baktığını ve bugüne kadar bu anlamda hayata geçirdiği çalışmaları konuştuk:

ING Bank bünyesinde CRM uygulamaları ne zaman başladı?
Dijitalin yükselişiyle beraber tüm sektörler gibi bankacılık sektörü de çok hızlı bir değişim sürecinden geçiyor. Başrolü dijitalin aldığı bu dönemde müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) uygulamaları alanındaki yatırımlar sayesinde müşteri memnuniyeti ve sadakati konusunda önemli adımlar atmak mümkün. Biz de ING Bank olarak CRM altyapımızı, bankamızın ana omurgası olan mobili baz alarak yapılandırdık.  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

  • Etiketler: Bireysel bankacılık,ING Bank,müşteri,crm,pazarlama,İletişim

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER