Capital'e abone olun.
MOBİL BANKACILIKTA LİDERLİĞİ HEDEFLİYORUZ

Mobil bankacılıkta liderliği hedefliyoruz

Akbank Direkt Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orkun Oğuz, sorularımızı yanıtladı.

Son Güncelleme: 01.08.2014

Akbank, CRM alanında uluslararası pek çok ödüle sahip. Mobil bankacılığa odaklanan banka, bu alanda liderliği hedefliyor. Akbank Direkt Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orkun Oğuz, direkt mobil kanallarını 2014 yılı içinde CRM sistemleriyle entegre ettiklerini anlatıyor.

Yönetici, “şube, direkt internet, atm, çağrı merkezinde olduğu gibi müşteri tekliflerini, uyarılarını ve gerçek zamanlı ürün açılış süreçlerini de mobilde kullanılabilir hale getireceğiz” diyor.
inans, CRM’i etkin kullanan sektörlerin başında yer alıyor. Bankalar, müşterilerini daha iyi anlamak ve onlara bu doğrultuda hizmet vermek için CRM’e ciddi yatırımlar yapıyor. Bu bankalardan biri de Akbank.

Banka bu konuda hayata geçirdiği projelerle birçok uluslararası ödül de aldı. 2010’da hayata geçirdiği yeni müşteri ilişkileri yönetimi sistemiyle dünyanın en önemli değerlendirme kuruluşlarından Gartner’ın “CRM Excellence - Integrated Marketing” kategorisi ödülünü alan Akbank, bu ödülü alan ilk Türk bankası olma unvanını da taşıyor. Akbank Direkt Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orkun Oğuz, CRM sistemlerini sosyal mecralarla etkin biçimde entegre ettiklerini belirtiyor.

Akbank Direkt markasıyla mobil bankacılık alanında liderliği hedeflediklerini ifade eden Oğuz, “Tüm şubelerimiz ve direkt bankacılık kanallarımızla entegre bir çalışma modeline sahibiz. Direkt mobil kanalımızı da 2014 yılı içinde CRM sistemleriyle entegre ederek şube, direkt internet, ATM, çağrı merkezi gibi kanallarımızda olduğu gibi direkt mobil kanalımızda da müşteri teklifleri, uyarıları ve gerçek zamanlı ürün açılış süreçlerini kullanılabilir hale getireceğiz” diyor. Oğuz, sorularımızı şöyle yanıtladı:

Akbank olarak ajandanızda CRM konusunda ne gibi çalışmalar bulunuyor?
Bizim için CRM bilişim teknolojileri desteğiyle farklı müşteri ihtiyaçlarının ve tüketim alışkanlıklarının çeşitli kanallardan alman geribildirimlerle değerlendirilmesi ve müşteriye sunulan ürün ve hizmetlerin, bu veriler temelinde biçimlendirilmesi anlamına geliyor. Son dönemde bankamızda CRM konusunda yaratılan örnek projeler arasında, pazarlama optimizasyonu, hibrit alt segmentasyon ve ürün fiyatlama projelerini sayabiliriz.  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

  • Etiketler: crm,Akbank,internet,İnternet bankacılığı, Orkun Oğuz

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER