Capital'e abone olun.
AMAÇ İLK AKLA GELEN OLMAK

Amaç ilk akla gelen olmak

Bosch Türkiye Temsilcisi Steven Young, şirketi insan kaynaklarında farklılaştıran özgün uygulamaları, çalışan sadakati yaratan sistemlerini ve gençlere sundukları fırsatları anlattı.

Son Güncelleme: 01.11.2013

Bosch Türkiye, son 4 yılda 2 bin stajyer aldı. 2010 yılı başından bu yana işe aldığı 1.100 çalışanın yansı da yeni mezunlardan oluşuyor. Bosch Türkiye Temsilcisi Steven Young, stratejilerinin genç yetenekleri şirkete kazandırıp, onlarla uzun soluklu bir işbirliği oluşturmak olduğunu söylüyor.

Türkiye’nin “en gözde şirketleri ” arasında yer almanın kendilerini memnun ettiğinden bahsediyor ve “Gençlerin aklına ilk gelen şirketler arasında en üst sıralarda olmayı hedefliyoruz. Bu amaçla her yıl 100 bin Euro’nun üzerinde bir bütçe ayırıyoruz, ” diye konuşuyor.

Türkiye’ye 1910’da bir temsilcilik ardından da 1972’de Bursa’da kurulan ilk fabrikasıyla giren Bosch, bugün ülkemizde 4 ana iş kolunda faaliyet gösteriyor.

Otomotiv, sanayi mamulleri, enerji ile bina teknolojileri ve dayanıklı tüketim mamulleri alanlarında çalışan şirketin Türkiye’de 2012 yılı sonu itibarıyla 10 bini aşan çalışanı mevcut.

Bosch Türkiye Temsilcisi Steven Young, insan kaynaklarında en önemli politikalarının çalışanlarla uzun dönemli ve sağlam bir ilişki kurmak olduğunu söylüyor. Şirket bu amaçla çalışanlarına faaliyette bulunduğu 150 ülke içinde rotasyon imkanı sunuyor.

Bosch’ta her yıl dünya genelinde 2 bin ila 2 bin 500 uluslararası atama oluyor. Şirket çalışanları, sürekli eğitimler, MBA ve master programlarıyla kişisel gelişimlerinde maddi ve manevi olarak destekleniyor. Ayrıca kadın çalışanlara da çocukları 1 yaşına gelene kadar evden ya da part-time çalışma olanakları veriliyor.  

Etiketler: Bosch,çalışanlar,şirket,Hedef,İnsan Kaynakları

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER