Capital'e abone olun.
ZIT İKİZLER'LE FARKIMIZI ANLATIYORUZ

Zıt İkizler'le farkımızı anlatıyoruz

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü’yle Kıvanç Tatlıtuğ’lu yeni reklam kampanyasını konuştuk:

Son Güncelleme: 01.05.2013

Akbank’ın Kıvanç Tatlıtuğ ve İlker Aynk’ın rol aldığı yeni kampanyası, büyük ses getirdi. Akbank Kurumsal iletişim Bölüm Başkam Murat Göllü, yeni kampanyayla başta gençler olmak üzere potansiyel müşterilerine farklarını anlatmayı hedeflediklerini söylüyor. Göllü, “Yeni rekla,m kampanyamızla Akbanklı hep farklı ’ diyerek mevcut müşterilerimizin yüksek memnuniyetini tüm Türkiye’ye a,nla,tıyor ve herkesi Akbank’a davet ediyoruz” diyor. Dünyada gençlere yönelik pazarlama faaliyetlerinde bir artış var. Bu konuda Türk şirketleri de önemli bir çaba içinde. Akbank ise bu alanda öne çıkan kurumlardan biri.

Özellikle Kıvanç Tatlıtuğ ve İlker Ayrık’lı son reklam filmiyle banka, başta gençler olmak potansiyel müşterilerini yakalamaya yönelik önemli bir pazarlama hamlesi gerçekleştirdi. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “Zıt İkizler” temalı yeni reklam kampanyaları için hiçbir fedakarlıktan kaçınmadıklarını ve bu proje için gençlerden oluşan yaratıcı bir ekiple çalıştıklarım söylüyor.

Göllü’nün üzerinde durduğu en önemli konu ise “gençler”... Türkiye’de nüfusun yarıya yakının 30 yaş altındaki kişilerden oluştuğunu söyleyen Göllü, “Her şeyden önce potansiyel banka müşterileri olarak gençliğe özel önem veriyoruz. Gençliğin tasarruf alışkanlıklarının gelişmesinde bankalı olma bilincinin önemi büyük” diyor.

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü’yle Kıvanç Tatlıtuğ’lu yeni reklam kampanyasını konuştuk:

“Zıt İkizler” temalı yeni reklam projenizin Akbank markasına ne gibi katkısı olacağım öngörüyorsunuz?
Yeni iletişim yolumuzla “Akbanklı olma” kavramını herkese anlatmayı hedefliyoruz. Mevcut müşterilerimizin Akbank markası ile özdeşleştirdikleri güven, samimiyet ve yenilikçilik gibi değerleri potansiyel
müşterilerimizin gözünde de üst seviyelere getirmek istiyoruz. Yeni reklam kampanyamızla “Akbanklı hep farklı” diyerek mevcut müşterilerimizin yüksek memnuniyetini tüm Türkiye’ye anlatıyor ve herkesi Akbank’a davet ediyoruz.

Bu sayede öncelikle lider marka algımızı güçlendirmeyi, ilk akla gelen marka algımızı daha da yükseltmeyi hedefliyoruz. Bu kampanya aracılığıyla oluşturduğumuz çatı iletişim platformuyla yeni müşteri kazanımını da sağlamayı planladık. Amacımız, ulaştığımız müşteri sayısını daha da genişletmek ve henüz Akbank’la tanışmayan kesime ulaşmak.  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER