Capital'e abone olun.
YEŞİL ÜRÜNLERİN PAYINI ARTIRACAĞIZ

Yeşil ürünlerin payını artıracağız

Onduline Avrasya CEO’su Burhan Karahan, şirketin sürdürülebilirliğe bakışını, bu konuda neler yaptıklarını ve hedeflerinde neler olduğunu Green Business'e anlattı.

Son Güncelleme: 01.06.2014

Hafif çatı sistemlerinde dünya genelinde pazar lideri olan Onduline, odağına sürdürülebilirliği koydu. Şirket, hem üretim süreçlerinde hem ürün grubunda "yeşil" olma kriteriyle hareket ediyor.

Şu anda yeşil kategorisindeki ürünlerin toplam satışlarının yüzde 65'ini oluşturduğunu söyleyen Onduline Avrasya CEO'su Burhan Karahan, "Beş yıl önce bu oran yüzde 30'lardaydı. 5 yıl sonrasına dair hedefimiz yüzde 100 olması yönünde" diye konuşuyor.

Dünya genelinde karbon salımının en büyük nedeni binalar. Bu nedenle yapı malzemelerinde sürdürülebilir yaklaşımlar kritik önem taşıyor. 70 yıllık çatı sistemleri şirketi Onduline de bu gerçekten hareket ederek iş süreçlerini gözden geçiriyor. Ürün portföyünde yeşil ürünlere ağırlık veriyor.

Onduline Grubu’nun 20 yıldır Türkiye’de faaliyet gösteren şirketi Onduline Avrasya, son yıllarda bu konuda ciddi yol kat etmiş durumda. Şirket, geçtiğimiz yıl karbon ayak iziyle ilgili belge olan EPD belgesini aldı. Onduline Avrasya CEO’su Burhan Karahan, “Bu belgeyle sadece Türkiye’ye değil dünyaya da öncülük yaptık. Bu, bizim sınıfımız malzemede dünyada alınan ilk belge” diyor.

Onduline Avrasya, ürünlerinde kullandığı girdilerin geri dönüştürülebilir olmasına da önem veriyor. Şirketin tüm ürünlerinde toplam girdilerin yüzde 50’si geri dönüştürülebilir malzemelerden oluşuyor. Bu oranı yüzde 70'e çıkarmak için çalışmalar sürüyor. Şirketin asıl odağında ise porföyünde yer alan yeşil ürünlerin ağırlığını artırmak var.

Şu anda yeşil kategorisindeki ürünlerin toplam satışlarının yüzde 65’ini oluşturduğunu açıklayan Karahan, “Beş yıl önce bu oran yüzde 30’lardaydı. 5 yıl sonrasına dair hedefimiz yüzde 100 olması yönünde” diye konuşuyor. Onduline Avrasya CEO’su Burhan Karahan, şirketin sürdürülebilirliğe bakışını, bu konuda neler yaptıklarını ve hedeflerinde neler olduğunu Green Business'e anlattı.  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

  • Etiketler: Onduline Avrasya,Yeşil hedefler,Satış,Dönüşüm,sürdürülebilirlik

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER