Capital'e abone olun.
OFİSTE BU 10 ŞEYDEN UZAK DURUN!

Ofiste bu 10 şeyden uzak durun!

İşte ofis çalışanlarının zaman kaybına ve verimsiz çalışmasına neden olan şeyler

Son Güncelleme: 14.10.2014

'Bugün zaman nasıl geçti anlamadım...' Bu cümleyi ofiste çalışıp da duymayan hatta söylemeyen herhalde çok azdır. Kimi zaman gerçekten yoğun geçen bir iş temposu söyletir bu cümleyi insana kimi zaman da verimsiz, iş dışında fazlaca harcanmış vakitler..  

İşte ofis çalışanlarının zaman kaybına ve verimsiz çalışmasına neden olan şeyler: 


- Uzayan molalar
- Uzayan kişisel yazışmalar
- Daha çok genç çalışanlarda görülen cep telefonu ile mesajlaşma
- Plansızlık
- Sürekli erteleme
- Gereksiz yere uzayan toplantılar
- Teknik problemler.
- Hedeflerin belirsizliği
- Düzensizlik.
- Görev ve iş tanımlarının yapılmaması.  

Etiketler: iş yerinde verimlilik,zaman yönetimi,ofis çalışanları

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER