Capital'e abone olun.
İŞ DÜNYASINDA LİDERLER ARAYI AÇIYOR!

İş dünyasında liderler arayı açıyor!

Pazar payı makasında son tablo nasıl? Kategorilerde birinci ile ikinci arasındaki fark kaç? İşte Nielsen Gfk ve IDC verilerine göre ürün gruplarında pazar payları arasındaki makas....

Son Güncelleme: 03.03.2015

Kategorinin lider oyuncusu en yakın rakibine traş makinesinde 91, kahve kremasında 82,9, bebek mamasında 57,5, gazlı içeceklerde 53 puan fark atmış durumda. Liderle ikinci arasındaki fark çamaşır suyunda  40, buzdolabında 15, akıllı telefonda ise 29 düzeyinde.

BEDEL ÇOK YÜKSEK

Kısacası Nielsen, Gfk ve IDC verilerine göre pek çok üründe pazar payları arasındaki makas oldukça açık.  "Açık ara fark" olan pazarlarda bu aralığın kapanmasının bedeli ise sektörden sektöre değişiyor. Ancak araştırmalardan çıkan sonuca göre pek çok kategoride yüzde 1 pay almanın bile bedeli oldukça yüksek. 

Peki pazar payı makasında son tablo ne? Kategorilerde birinci ile ikinci arasındaki fark kaç?
Akıllı telefon ve phablet'te durum ne?

Bu soruların cevabı ve daha fazlası Capital'in Mart sayısında...    

Etiketler: kategori,sektörler,Liderler,capital,pazar payı

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER