Capital'e abone olun.
"ÖNCELİĞİMİZ MUTLU MÜŞTERİLER YARATMAK"

"Önceliğimiz mutlu müşteriler yaratmak"

Altuğ Acar, Silikon Vadisi’nde mobil uygulamalar alanında çalıştıktan sonra Türkiye’ye dönüp Turkcell’de işe başladı. Sonra 2009 yılında eşi Pınar Kart Acar ile Mivento’yu kurdu. Mivento, bugün müşteri ilişkileri alanındaki özgün çözümleriyle fark yaratıyor. Şirketin CEO’su Altuğ Acar, “Yükselen başarı grafiğiyle büyürken müşteri memnuniyeti odaklı, titiz, dürüst çalışma prensiplerimizle mutlu müşteriler yaratmak her zaman birinci önceliğimiz oldu” diyor. Şirket, e-ticaret ve mobil teknolojileri entegre ederek geliştirdiği mobil hediye çeki uygulaması Hediyemo ile Avrupa’da bir ilke imza attı.

Son Güncelleme: 01.07.2015

Mivento, CRM, sadakat programları, hediye kataloğu, motivasyon ve ödüllendirme, satış performans yönetimi alanlarında, tüm süreçleri yöneterek çözümler sunan bir firma. Mivento’nun kurucu ortağı ve CEO’su Altuğ Acar, Türkiye’nin önde gelen lider yerli ve uluslararası şirketlerin çözüm ortağı olduklarına dikkat çekerek, başarılarının altında yatanları şöyle tanımlıyor: “Başarının ölçü birimi sunduğumuz hizmetlerden faydalanan müşterilerin yüksek memnuniyetidir. Müşteri memnuniyeti ölçü birimimiz, müşterilerimizin bizden daha fazla hizmet almak istemeleri ve bizi diğer kurumlara önermeleridir. Mivento’yu bu kriterlere göre ölçtüğümüzde başarılı şekilde ilerlediğimizi görüyoruz.” Mivento CEO’su Altuğ Acar, sorularımızı şöyle yanıtladı: 

Mivento’nun kuruluş hikayesini anlatır mısınız?
 Mivento’yu benim gibi Silikon Vadisi ve Türkiye’de mobil ve internet servisleri alanlarında deneyimli olan eşim Pınar Kart Acar’la birlikte 2009 yılında hayata geçirdik. Amacımız, mobil ve internet alanlarında Türkiye’de öncü olacak yenilikçi servisler geliştirerek bireysel ve kurumsal ihtiyaçlar için yaratıcı çözümler üretmeye odaklanmaktı. Mivento olarak kurulduğumuz 2009 yılından itibaren Türkiye’nin önde gelen lider şirketlerine, teknolojiyi iş çözümlerine dönüştürebilen, uluslararası deneyimli, güçlü ve titiz ekibimizle müşteri memnuniyeti odaklı, inovatif ve fark yaratan çözümler sunuyoruz.
Kuruluşunuzdan bu yana şirketin gelişimi ve büyümesi nasıl oldu?
Kurulduğumuz günden itibaren yükselen başarı grafiğiyle büyümek ve bunu gerçekleştirirken müşteri memnuniyeti odaklı, titiz, dürüst çalışma prensiplerimizle mutlu müşteriler yaratmak her zaman birinci önceliğimiz oldu. Şu anda sunduğumuz çözümlerle çeşitli sektörlerde Türkiye’nin önde gelen lider yerli ve uluslararası şirketlerinin çözüm ortağıyız. 
Endeavor’da aldığınız ödülle ve “En iyi 10 Türk teknoloji firması” arasına girmenizle ilgili biraz bilgi verir misiniz? 
Mivento olarak sunduğumuz yenilikçi servis, global olarak çeşitli platformlarda ödüllendiriliyor. ABD merkezli olarak 18 ülkede hizmet veren Endeavor Global tarafından 2012’de “Endeavor Global Girişimi” seçildik. ABD Dışişleri Bakanlığı ve TOBB tarafından düzenlenen GEP (Global Entrepreneurship Program) yarışmasında ABD’li ve Türk yatırımcılar tarafından 200’e yakın başvuru arasında büyümekte olan girişimler kategorisinde 3’üncü seçilerek ve ABD merkezli TurkTechNet organizasyonuyla 158 girişimci firma arasından “En iyi 10 Türk teknoloji firması” arasında yer almaya hak kazanarak gururlandık. 
Şu anda ağırlıkla faaliyette olduğunuz alanlar hangileri? 
CRM, sadakat programları, hediye kataloğu, motivasyon ve ödüllendirme, satış performans yönetimi alanlarında program tasarımı, teknoloji platformu geliştirilmesi, program yönetimi, operasyon yönetim safhaları dahil olmak üzere tüm süreçleri yöneterek fark yaratan çözümler sunuyoruz. Finans, telekom, sigortacılık, turizm otelcilik, hizmet, elektronik, perakende, otomotiv, yazılım, ilaç gibi çeşitli sektörlerde Türkiye’nin önde gelen lider yerli ve uluslararası şirketlerinin çözüm ortağıyız. 
Hediyemo Mobil Hediye Çeki uygulaması fikri nasıl oluştu ve nasıl bir başarı sağladınız?
E-ticaret ve mobil teknolojileri entegre ederek geliştirdiğimiz ödüllü “Hediyemo” mobil hediye çeki uygulaması (hediyemo.com) Avrupa’da ilk, dünyada ise öncülerden. Geliştirdiğimiz kurguda hediye çekleri kullanıcının cep telefonuna SMS içerisinde anında ulaşır. Bu sayede kullanıcılar, hediye çeklerinin plastik kart veya kağıt şeklinde kargoyla ulaşmasını beklemek zorunda kalmaz, kargoda yaşanabilecek kaybolma gibi sorunlar söz konusu olmaz, kargo maliyetleri ve diğer operasyonel zorluklar ortadan kalkar. 
  
  • 1
  • 2

  • Etiketler: silikon vadisi,Turkcell,müşteri,Mutluluk

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER