Capital'e abone olun.
2012'DE PAZARLAMA YÖNETİCİLERİNE ÜÇ SORU

2012'de pazarlama yöneticilerine üç soru

Geçtiğimiz günlerde, IBV'nin CEO'su Peter Korsten, pazarlama direktörleriyle yaptıkları CMO Raporu'nun tanıtımı için İstanbul'daydı.

Son Güncelleme: 01.01.2012


Teknoloji devi IBM, kendi adına faaliyet gösteren araştırma ve danışmanlık kuruluşu IBV (Institute of Business Value) aracılığıyla büyük bir veri tabanı yaratıyor. Geçtiğimiz günlerde, IBV'nin CEO'su Peter Korsten, pazarlama direktörleriyle yaptıkları CMO Raporu'nun tanıtımı için İstanbul'daydı. CMO Araştırması, Türkiye'den de 9 yöneticinin aralarında bulunduğu 64 ülkeden ve 19 sektörden 1.734 üst düzey pazarlama yöneticisinin cevaplarını yorumlayan bir çalışma. Araştırmanın sonuçlarına göre pazarlama yöneticilerinin yeni yılda kendilerine şu temel soruları sormasında büyük yarar var:

1. Girişimlerinizin sonuçlarını nasıl ölçüyor ve analiz ediyorsunuz? Bu sonuçları pazarlama biriminizin güvenilirliğini ve sorumluluğunu artırmak için nasıl kullanıyorsunuz?

2.  Pazarlama biriminin beceri örgüsünü zenginleştirmek; teknik, mali ve dijital zekâyı inşa etmek için neler yapıyorsunuz?

3. Çalışanlarınızın yeteneklerini geliştirmek için hangi kişisel yatırımlarda bulunuyorsunuz?   

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER