Capital'e abone olun.
60 ÜLKENİN STRATEJİSİNİ BELİRLİYOR

60 ülkenin stratejisini belirliyor

Cem Fındıkoğlu, 60 ülkede EMC’nin stratejilerini oluştururken pazar payını da artırma mücadelesi veriyor.

Son Güncelleme: 01.06.2010

Cem Fındıkoğlu, EMC’nin Türkiye pazarına girdiği 1998’den itibaren şirketin yönetiminde. EMC, Türkiye pazarında büyürken Fındıkoğlu da bilgi altyapısı çözümlerinde dünyanın en büyük oyuncularından olan şirkette kendine örnek bir kariyer hikayesi yazdı. Başarılı uygulamalarıyla her geçen yıl sorumluluk alanını sınır ötesine taşıdı. Bugün EMC Güney Avrupa, Ortadoğu, Afrika Bölge Direktörü ve EMC Türkiye Onursal Başkanı olarak geniş bir sorumluluğa sahip olan Fındıkoğlu, yaklaşık 60 ülkede EMC’nin stratejilerini oluştururken pazar payını da artırma mücadelesi veriyor. Türkiye organizasyonunun son yıllarda sergilediği agresif büyüme performansının EMC genelinde dikkat çektiğini belirten Fındıkoğlu, “Türkiye organizasyonu olarak 2009 yılında yaklaşık yüzde 23’lük bir büyüme gerçekleştirdik. Böylelikle Avrupa, Afrika ve Ortadoğu genelinde en büyük ikinci büyüme başarısını yakaladık. Tüm bunlarla birlikte pozitif çalışma enerjimiz, bizleri bu sorumluluklara taşıyan önemli bir etken oldu” diyor. Özellikle veri depolama teknolojileri, donanım, yazılım ve hizmetler konusunda dünyanın bir numaralı şirketi olan EMC, Türkiye’de ağırlıklı telekom ve finans sektöründen 300’ün üzerinde müşteriye hizmet veriyor. Şirketlerin kurumsal verilerinin güvenli, sürekli ve ekonomik olarak yaşamasını sağlayan platformlar oluşturmaya çalışıyor. Yarattıkları en büyük katma değerin müşterilerine verimli ve esnek bilgi paylaşımı platformunu en doğru yatırım maliyetiyle sunmak olduğunu ifade eden Fındıkoğlu, “Verilerini kaybeden bir kurumun karşılaşabileceği tüm maddi ve manevi zorlukları önleyebilecek doğru bilgi altyapıları oluşturuyoruz” diye devam ediyor.   
  • 1
  • 2

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER