Capital'e abone olun.
"AJANDAMIN EN ÖNEMLİ MADDESİ YASAKLAR"

"Ajandamın en önemli maddesi yasaklar"

Yasaklar çerçevesinde tüm reklam ve pazarlama stratejimizi değiştirmemiz gerecek.

Son Güncelleme: 01.09.2009

Efes Bira Grubu Türkiye Pazarlama Direktörü Dilek Başarır, Efes’te çalıştığı 10 yıl boyunca pek çok yeniliğe imza attı. Organizasyonel çalışma sistematiğini, şirket kültürüne yerleştirdi. Şirketin portföyünde yer alan Miller, Beck’s, Fosters gibi lisanslı markaların lansmanlarını gerçekleştirdi. Ayrıca Efes Dark Brown, Mariachi, Mariachi Black, Gusta, Gusta Dark bira markaları, Başarır’ın inovatif yaklaşımının ürünleri oldu. Son 4 yıldır Efes Bira Grubu Türkiye Bölge Başkanlığı’nda pazarlama direktörü olarak görev yapan Başarır, şirkette, tüketici ihtiyaçlarına çok daha çabuk cevap verebilecek esnek bir yapı kurdu. Böylece satışlarını yüzde 20, pazar payını ise 5 puan artırdı. Başarır, bugün gündeminin en önemli maddesini şöyle açıklıyor:
“TAPDK’nın alkollü içecek sektörüne yönelik uygulamaya koyduğu reklam yasakları ajandamın en önemli maddesi. Sinema reklamlarımızı bile sadece 18 yaşından büyüklerin izleyebileceği filmlerin sonunda gösterebileceğiz. Bu ve benzeri kararlar, sanki yasaklamıyor gibi yapıp aslında açık bir şekilde reklamı yasaklamak anlamına geliyor. Yeni yasaklar çerçevesinde tüm reklam ve pazarlama stratejimizi değiştirmemiz gerecek. Bu da bizim için çok yoğun bir gündem anlamına geliyor.”   

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER