Capital'e abone olun.
ALMANLARIN İYİ MODACI OLABİLECEĞİNİ KANITLADI

Almanların iyi modacı olabileceğini kanıtladı

Hugo Boss Dünya Başkanı (CEO) Claus-Dietrich Lahrs, dünya çapında 10 bin çalışan, 6 bin satış noktası bulunan kuruluşun başarı öyküsünü anlattı.

Son Güncelleme: 01.03.2011


Almanya, teknolojiyle özdeşleştirilir. Moda denince akla İtalya ve Fransa gelir. BMW, Mercedes ve Audi'nin ülkesinden moda markası çıkmaz mı? Tabii ki çıkar. Hem de Hugo Boss gibi tasarımı, perakendeyi ve marka yönetimini büyük bir başarıyla birleştirir. Capital ve Ekonomist öncülüğünde, Vodafone Türkiye ana sponsorluğunda düzenlenen CEO Club toplantılarının ikincisi için İstanbul'a gelen Hugo Boss Dünya Başkanı (CEO) Claus-Dietrich Lahrs, dünya çapında 10 bin çalışan, 6 bin satış noktası bulunan kuruluşun başarı öyküsünü anlattı. 1,7 milyar Euro cirosu, 189 milyon Euro net geliri olan kuruluşun, başta Çin olmak üzere pek çok ülkede yeni mağazalar açacağı bilgisini paylaştı. Önümüzdeki 2-3 yıl içinde Türkiye'deki mağaza sayılarını 10'a çıkaracaklarını söyleyen Lahrs, İzmir'de 1998 yılında açılan üretim tesislerinde 230'u mühendis olmak üzere 3 bin 500'ün üzerinde çalışanları bulunduğunu, yılda 4,5 milyon parça mal ürettiklerini ve "Ege Bölgesi'ndeki en büyük işverenlerden biri" olduklarını belirtti. İzmir'deki tesisi görmüş, ziyaret etmiş bir kişi olarak söyleyebilirim ki Hugo Boss, Türkiye'de her ayrıntısı çalışan mutluluğu ve yüksek kalite için tasarlanmış harika bir alan yaratmış. Aynı özeni mağazalarda da görmek mümkün. Ülkemizin Hugo Boss gibi kuruluşlara, onların da bizim gibi insan kaynağına ihtiyacı var. Daha nice mutlu beraberlikler dileğiyle Boss'u kutluyoruz.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER