Capital'e abone olun.
BEYMEN CİROSUNU NASIL YÜZDE 40 ARTIRDI?

Beymen cirosunu nasıl yüzde 40 artırdı?

Elif Çapçı, özverili çalışmalarının meyvesini, 2009’u başarılı şekilde kapatarak aldıklarını söylüyor.

Son Güncelleme: 01.06.2010

Elif Çapçı 1,5 yıldır Beymen genel müdürlüğü koltuğunda oturuyor. Uzun yıllar yurtdışında finans ve bankacılık sektörlerinde deneyim kazanan Çapçı, bu görevi öncesinde Boyner Holding başkan yardımcılığı pozisyonunda görev yapıyordu. Holdingin son yenilikçi ürünü Fish Card’ın lansmanını gerçekleştiren ekibin başında da Çapçı vardı. Bu lansman sonrasında Cem Boyner ona Beymen genel müdürlüğünü teklif etti. Beymen gibi bir markada kariyerini sürdürme fikrinin kendisine büyük bir heyecan verdiğini belirten Çapçı, “Göreve başladığım dönemde kriz yönetimi tüm şirketlerde olduğu gibi Beymen gündeminin de en önemli maddesiydi. Ekip olarak özverili çalışmalarımızın meyvesini, 2009’u çok başarılı şekilde kapatarak aldık. Şimdi tamamen büyüme odaklı bir stratejiye odaklanmış durumdayız” diyor. Bu strateji kapsamında Beymen, 2010 ilkbahar-yaz sezonunda Isabel Marant, Ann Demeulemeester, Boss Black, Costume National’ın da aralarında bulunduğu birçok markayı bünyesine kattı. Mağazalaşmada da yatırım atağına geçti. 2010 yılının ilk projesi Erenköy Beymen mağazasının genişlemesi oldu. Temmuz başında tamamlanacak ikinci faz ile Erenköy Beymen metrekare olarak 2 kat büyümüş olacak. Sırada eylül ayında Gaziantep’te açılacak olan yeni Beymen mağazası var.   
  • 1
  • 2

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER