Capital'e abone olun.
BİLLBOARD'LARA NE OLDU?

Billboard'lara ne oldu?

Ströer Kentvizyon’un son uygulaması ise Billboard Plus.

Son Güncelleme: 01.10.2012

AÇIKHAVADAKİ ROLÜ
Açıkhava reklamcılığı son yıllarda istikrarlı bir büyüme ivmesi yakaladı. Artık reklamverenler açıkhava reklamlarında da daha fazla yaratıcılık peşinde. Bu da mecraya verilen önemi ve yatırım miktarını artırıyor. Açıkhava reklamcılığının Türkiye’de geldiği noktada ise Ströer Kentvizyon’un önemli bir rolü var. 1998 yılından itibaren sektörde yer alan şirket açıkhavada birçok uygulamayı ilk olarak hayata geçirdi. 2007 yılında İstanbul’daki billboard’ları yenilemeye başlayan Ströer Kentvizyon, son derece eski ve yıpranmış görünen, bu nedenle algısı da hak ettiği düzeyde olmayan billboard’ları modern, şık ve pırıl pırıl kent mobilyalarına dönüştürdü.

SON UYGULAMASI

Ströer Kentvizyon’un son uygulaması ise Billboard Plus. İstanbul caddelerinde yerini almaya başlayan Billboard Plus’lar hareket edebiliyor yani afişleri değiştirerek gösteriyor, bu sayede bir süredir İstanbulluların dikkatini daha fazla çekiyor. Billboard Plus’ların afişleri değiştirme ve içten ışıklandırma özelliklerinin kampanyaların daha çok dikkat çekmesine ve bu sayede hatırda kalmasına yardımcı olduğunu belirten Ströer Kentvizyon Yönetim Kurulu Üyesi Zeynep Tandoğan, “Billboard Plus’lar, 4 posterin aynı anda değişmesi ve 4 görselin aynı anda düşüyor oluşu sayesinde yaratıcı uygulamalara da imkan tanıyor” diyor.

HEDEF 500’E ULAŞMAK
Tandoğan’a göre bu tür yenilikler mecranın genç ve dinamik kalmasını sağlıyor. Markaların yeni uygulamaya ilgisinin yüksek olduğunu ifade eden Tandoğan, “Billboard Plus’ların sayısının 2012 sonunda 500’e ulaşması planlanıyor. Markaların etkisini ve değerini artıracak Billboard Plus’lar yakında İstanbul’da çok daha yaygın olarak görülebilecek” diye konuşuyor.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER