Capital'e abone olun.
BİR İLKİ GERÇEKLEŞTİRDİK

Bir ilki gerçekleştirdik

PepsiCo Türkiye'nin Lay's Fırından ürünü için gerçekleştirdiği son kampanya, pazarlama iletişiminin örnek çalışmalarından biri olmayı başardı.

Son Güncelleme: 01.08.2012

ÖRNEK ÇALIŞMA
2 yıllık bir çalışma sonrası Lay's Fırından ürününün lansmanını yapan PepsiCo Türkiye, ürünün reklam kampanyası çerçevesinde 360 derece iletişim kampanyasını hayata geçirdi. PepsiCo Türkiye Yiyecek Pazarlama Direktörü Alpagut Çilingir, kısa zamanda kampanyanın sonuçlarının tatmin edici düzeyde olduğunu belirtiyor.
LANSMAN ETKİNLİĞİ
Kampanya kapsamında nelerin yapıldığını ve sonuçlarını şöyle paylaşıyor: “TV, outdoor uygulamaları, ürün dağıtımının yanında, dijital mecrada ürünün özelliklerini vurgulayan bir oyunla tüketicilerin karşısına çıktık. Ayrıca, yüzde 50 daha az yağlı ve fırınlanmış konseptimizle örtüşen Ebru Şallı ile Lays Fırından'ın basın lansmanını gerçekleştirdik. Fırınlanmış patates algısını kuvvetlendirmek için Ortaköy'deki tüm kumpircileri Lay's Fırından markasıyla 2 hafta boyunca giydirdik ve ürün dağıtımı yaptık.”
SATIŞA İVME KATTI
Bu uygulamayla Türkiye'de bir ilki gerçekleştirdiklerini anlatan Çilingir, “Reklam yayına girdikten sonra satışlarımız çok daha fazla hız kazanarak hedefimizin ve tahminlerimizin oldukça üzerinde sonuçlandı. Bu da, Lay's Fırından ürünümüz ile tüketicilerimiz için önemli bir ihtiyaca doğru ürün ve strateji ile cevap vermiş olduğumuzu gösteriyor” diye konuşuyor.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER