Capital'e abone olun.
BİRÇOK MARKA VİRAL REKLAMA YÖNELİYOR

Birçok marka viral reklama yöneliyor

Aksu, sektörün ilerleyen yıllarda geleneksel reklam metotlarını tamamen geride bırakacağına inanıyor.

Son Güncelleme: 01.04.2013

VİRAL ETKİLİ PROJELER
Ekranların sevilen programı “1 Kadın 1 Erkek”in yapımcıları, Bando Digital’i kurdu. Bando Digital, geleneksel pazarlama yöntemleri yerine yenilikçi bir bakış açısını benimsiyor. Yapımcı Hakan Aksu, markaların pazarlama stratejisine ve dijital ortama uygun, viral etkisi güçlü, dijital ortamdaki görünürlüğünü ve bilinirliğini artıracak, özellikle hedef kitle arasında yoğun paylaşımı oluşturacak projeler geliştirdiklerini söylüyor.

NELER YAPIYOR?
“Dijital pazarlamanın bir parçası olarak sosyal medya platformlarını etkin bir biçimde kullanmanın yanı sıra sosyal medya yönetimi ve bağımsız sosyal medya projeleri de yaratıyoruz. Markalar için geliştirdiğimiz tüm viral projeleri, hedef kitleye uygun dijital platformlarda yayınlıyor, dağıtıyor, takip ediyor ve sonuçlarını analiz ediyoruz” diyor.

HEYECAN VERİCİ KALE
Aksu, sektörün ilerleyen yıllarda geleneksel reklam metotlarını tamamen geride bırakacağına inanıyor. “Dünya çapında birçok markanın sadece virale yönelmesinden de bunu kolayca anlayabiliriz. Türkiye’nin, genç nüfusu ve mobil kullanımın yaygınlığıyla adından söz ettiren bir ülke olarak dijital dünyanın heyecan verici kalelerinden biri olacağına inanıyoruz” diye konuşuyor. Kuruluşunun üzerinden kısa bir süre geçmesine rağmen Digital Bando’nun müşterileri arasında Cezbeli Kahve, Selamlique, O.K., Garanti Bankası, Algida, 1 Erkek 1 Kadın, Krem ve Mey İçki yer alıyor.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER