Capital'e abone olun.
CONCEPT ALTIN DÖNEMİNİ YAŞIYOR

Concept altın dönemini yaşıyor

Volkan İkiler, Çalışma sistemlerinde son dönemde yaptıkları değişimi anlatıyor...

Son Güncelleme: 01.09.2012

YÜZDE 55’LİK BÜYÜME
Concept, 13 yıllık bir ajans. Yıllar bazında istikrarlı bir büyüme yaşadığını belirten başkan Volkan İkiler’e göre, ajans bu yıl altın dönemini yaşıyor. Şu ana kadar ciroda yüzde 55’lik bir büyüme yaşadıklarını belirten İkiler, bu
durumu yaratanın çalışma sistemleri olduğunu söylüyor. Çalışma sistemlerinde son dönemde yaptıkları değişimi şöyle anlatıyor:

GÖREV DAĞILIMI “Bizde artık hiyerarşiye bağlı bir durum yok. Aynı anda masaya oturup karar alıyoruz. Müşterilerimizi de buraya davet ediyoruz. Düşünme modelleri çok farklı ama bir tencere içine koyup hamuru birlikte yoğurmak önemli farklılık yaratıyor.”

YAPILMAYANI YAPMAK
Sadece çalışma sistemi değil Concept’te farklı uygulamalar da ortaya çıkmış durumda. Örneğin bir diyetisyen, ajans çalışanlarıyla sağlık programları uyguluyor.
İkiler, “Spor programımız da var. Bu faaliyetlerde hiç deneyimlemediğimiz bir şeyi yapmayı istiyoruz. Fikir üretmek için beynimizi ve vücudumuzu hiç yapmadığımız aktiviteler yaparak güçlendiriyoruz” diye konuşuyor.

VİZYONER MARKALAR

Altın dönemlerinin süreceğine inanan İkiler, önümüzdeki süreçte anlaşabildikleri vizyoner markalarla çalışmak istediklerini dile getiriyor ve ekliyor: “Büyüme konusunda miktardan çok kaliteye önem veriyoruz. 2012’de cirosal anlamda neredeyse yüzde 55 büyüdük. Bu büyüme de mevcut müşterilerimizden geldi. Biz bu enerjiyi uzun yıllar beraber çalışacağımıza inandığımız markalara akıttık.”
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER