Capital'e abone olun.
"DAHA FAZLA MÜŞTERİ İSTİYORUZ"

"Daha fazla müşteri istiyoruz"

Reklam sektörü krizden çok iyi çıkıyor ,sektör hareketlenmeye başladı.

Son Güncelleme: 01.09.2010

DEVLER MÜŞTERİSİ Brand It, 10 yıl önce Çağın Keskin ve Osman Baydar tarafından kurulan bir reklam ajansı. Ağırlıklı hızlı tüketim ürünleri sektörlerinden olmak üzere çok sayıda markası olan 10 şirkete hizmet veriyor. Müşterileri arasında Unilever ve Ülker gibi devler de var.
İYİ İŞLER ÇIKMADI Geçtiğimiz günlerde Keskin ile bir araya geldik. Sohbet sektördeki son gelişmelere yoğunlaştı. Krizin de etkisiyle son 1-1,5 yıldır reklamda çok iyi işler çıkarılamadığı görüşünde olan Keskin, reklamverenlerin yatırımlar konusunda temkinli olmalarının da bu durumda payı olduğunu düşünüyor.
Bugüne gelindiğinde ise sektördeki canlanmayı hissettiğini belirtiyor. “Krizden çok düzgün çıkıyoruz. Sektör çok hareketlendi. Ekonomi git gide iyiye giderken biz de daha fazla büyüyeceğiz” diye konuşuyor.
STRATEJİK DEĞİŞİKLİK Brant It cephesinde kendilerinin de stratejik bir değişikliğe gittiklerini ifade ediyor. Bu değişikliği de şöyle paylaşıyor:  “Biz artık ciroya değil kârlılığa odaklanma kararı aldık. Daha fazla müşteri peşinde değiliz. Çok fazla büyümek de istemiyoruz. Merkezdeki kadro 40 kişiyi geçti. Sahada da 90 kişilik bir ekibimiz var. Fazla büyümek bizi hantal bir yapıya sokabilir.”
DİJİTALE GİRİLECEK Mİ? Keskin’in Brand It’de hedefi, daha fazla müşteri ya da yan ajanslar kurarak ilerlemek yerine iş ortaklıklarıyla yol almak. Sektörde birçok ajansın kendi çatısı altında dijital ajans kurduğu bir dönemde, kendilerinin böyle bir girişime uzak durduğunu belirten Keskin, “Dijital ayrı bir uzmanlık alanı. Türkiye’de bu alanda iyi olduğunu düşündüğüm 2-3 şirket var. Onlara rakip olmaktansa bu şirketlerle ortak hareket ederek çalışmayı daha doğru buluyorum” diyor.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER