Capital'e abone olun.
DAHA GENİŞ ÇAPLI PROJELERDE GÖREV İSTİYORUM

Daha geniş çaplı projelerde görev istiyorum

“Başarı için satış ve pazarlamanın tam bir ahenk içinde yürütülmesi esas”

Son Güncelleme: 01.01.2011



Pınar Mavituna, Shell&Turcas birleşmesinde yeni bir pazarlama birimi ihtiyacı doğunca birimi kurmak için Türkiye’ye dönmüştü. Bu süreci başarıyla tamamladı ve o gün bugündür şirketin pazarlama direktörü. 6 yıllık global deneyimi ve Shell&Turcas birleşmesinde aldığı kilit görev, kariyeri boyunca elde ettiği en önemli kazanımlar oldu. Mavituna, birleşme sürecinde istasyonların görünümünden bayi eğitimlerine kadar çok geniş yelpazede çalıştı ve ekibiyle 6 ayda 1.200 istasyonu yeniledi. Birleşmelerde yaşanan pazar kaybı korkusuna karşın Shell&Turcas o yıl pazardaki payını, yüzde 20’lerden 25’e çıkarmayı başardı. Zirveye doğru aynı şirket içinde çıkışını sürdüren Mavituna’yla kariyer hedefini ve 2011 ajandasını konuştuk. Kariyer hedefinin pazarlama ve satış deneyimlerimi kullanabileceği daha geniş çaplı projelerde görev almak olduğunu söyleyen Mavituna, “Başarı için satış ve pazarlamanın tam bir ahenk içinde yürütülmesi esas” diye devam ediyor. 2011 ajandasının en önemli maddelerini ise şöyle ifade ediyor: “2011 yılında farklı sektörlerden büyük markalarla işbirlikleri yapmayı hedefliyoruz. Beklentimiz sadakat programımızda aktif üye sayısını 5 milyona taşımak. Akaryakıtta yeni jenerasyon ürünleri müşteriyle buluşturmaya devam edeceğiz. Müşteri memnuniyetinde sürekli zirvede yer alan Shell’i operasyonel mükemmellik alanında yaratacağımız yeni servislerle müşterinin en beğendiği şirket haline getirmek hedefimiz.”   

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER