Capital'e abone olun.
DİJİTAL REKLAMLARDA BAŞARI İÇİN NELER GEREKİYOR?

Dijital reklamlarda başarı için neler gerekiyor?

Unilever Gıdadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mustafa Seçkin, çalışmaların sonuçlarını paylaştı.

Son Güncelleme: 01.03.2012

Algida geçen yıl dijital projeleriyle 10 milyonu aşkın kişiye ulaşmayı başardı. Türkiye'nin geliştirdiği kampanyalar, Unilever içinde "örnek uygulama" statüsü kazanmış. Unilever Gıdadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mustafa Seçkin, çalışmaların sonuçlarını paylaştı. Bolca ödül de kazanan bu çalışmalar incelendiğinde, dijital çalışmalarda başarıya götüren 5 ortak nokta olduğunu görmek münkün.
1- İzleyicileri eğlendir
- Fruttare'nin Survivor yarısmasından ilham alan dijital kampanyasının filmlerini 2 milyondan fazla kisi izledi.

2- İnsanları işin içine kat
- Magnum için Cansu Dere ile yapılan "hazpesindeysen.com" dijital kampanyaya 500 bin kisi katıldı.
- Carte d'Or için Senay Gürler'le yapılan dijital uygulamalar "Müsaitseniz fala bekleriz" ve "bi bes dakika daha" ile 1,5 milyon kisiye ulasıldı.

3- Onlara arkadaşlarıyla paylaşabilecekleri malzemeler yaratmaları için yardımcı ol
- Algida markası adına yola çıkan "Mutluluk Karavanı" 11 ilde 100 bin gülümsemeyi fotografladı.

4- Kendilerinin veya arkadaşlarının fotoğraflarını kullanarak uyarlayabilecekleri uygulamalar sun
- Sevgililer Günü'nde Cornetto için yapılan "Nereye Baksam Sen" adlı dijital kampanya, 700 bin kisi tarafından görüntülendi.

5- Müziğin merkezde olduğu çalışmalar yarat. Bunları kişiselleştirme imkanı sun
- Mor ve Ötesi ve tiyatrocu Gürgen Öz'ün katkılarıyla herkesin sevdiklerine özel bir sarkı yapmasını saglayan "İsmine Sarkı Yazdım" uygulaması 625 bin kisiye ulaştı.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER