Capital'e abone olun.
DİJİTAL YAPILANMA NEER SAĞLAYACAK?

Dijital yapılanma neer sağlayacak?

"Yeni dijital yapılanmayla da tam ve donanımlı hizmet veren medya ajansı tanımını hem mecra hem reklamveren tarafına hissettireceğiz”

Son Güncelleme: 17.03.2013

YENİLİKÇİ HİZMETLER
Reklam sektörüyle birlikte medya planlama sektörü de önemli bir değişim yaşadı. Ajanslar son bir yılda müşterilere daha yenilikçi hizmetler sunmak hedefiyle yeniden yapılanma sürecine girdi. İşte bu süreçte değişimleri en iyi gözlemleyen isimlerden biri de Veritas Media Genel Müdürü Tunç Berkman, Berkman'a göre, yaşanan değişim sonrasında bugün özellikle stratejik planlama departmanlarının liderliğini yürüttüğü ekipler, yeni mecraları takip ederek reklamverenin rakiplerinden farklılaşma alanı yaratabileceği fırsatları kovalıyor.

UZMAN TAKIMLAR

Berkman, "Aynı zamanda ajanslardaki marka ekipleri sadece geleneksel mecraların belli başlılarında değil tüm mecralarda bilgi ve donanıma sahip, müşterinin her türlü ihtiyacına hızlı cevap verebilecek 'uzman takımlar' haline getiriliyor, Medya ajansının, reklamverenin diğer çözüm ortaklarıyla yakın ilişkiler kurması ve entegre iletişim çözümlerinin liderliğini yürütmesi, müşterinin performans değerlendirme sürecinde olumlu etki sağlıyor” diyor.

2012 YILI YARADI

Bu ortam da Berkman ve ajansına yaramış görünüyor. Geçtiğimiz yıl 14 yeni müşteriyi kazanarak yüzde 38 büyüme sağladıklarını anlatan Berkman. "Müşterilerimizin bir kısmını konkur, bir kısmını aldığımız referanslar doğrultusunda kendilerine sunduğumuz özel sunumlarla kazandık. Ofisimizi yeniledik, altyapımıza yatırım yaptık ve insan kaynağımızda yüzde 50 artış gösterdik, 2012 ile başlayan büyüme süreci, bu yıl da devam edecek, Henüz çalışma fırsatı bulamadığımız farklı sektörlere yönelerek müşteri portföyümüzün zenginliğini pekiştireceğiz. Yeni dijital yapılanmayla da tam ve donanımlı hizmet veren medya ajansı tanımını hem mecra hem reklamveren tarafına hissettireceğiz” diye konuşuyor.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER