Capital'e abone olun.
DİJİTAL YETMEZ YARATICI FİKİR GEREK

Dijital yetmez yaratıcı fikir gerek

Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali, bu yıl 60’ıncı yaşını kutladı.

Son Güncelleme: 01.07.2013

Dünyanın en büyük yaratıcı buluşması olan Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali, bu yıl 60’ıncı yaşını kutladı. Festivalde 35 bin 765 iş yarıştı. 90 ülkeden reklam, dijital, pazarlama, PR, teknoloji ve tasarım sektörü çalışanı olan 12 bin kişi festivali izledi. Bu yıl basın, film, film yapımı, açık hava, radyo, mobil, PR, doğrudan pazarlama, siber, tasarım, satış promosyonu-aktivasyon, markalı içerik-eğlence, yaratıcı etkinlik, entegre ve titanyum kategorilerinin yanı sıra ilk kez inovasyon dalında da ödül verildi.

Katılımcılar, Martha Stewart, Conan O’Brian, Lou Reed, Alan Parker, Vivienne Westwood, Annie
Leibovitz gibi dünyaca ünlü isimlerin yanı sıra pazarlama ve iletişim endüstrisinin önde gelen isimlerinin verdiği seminerleri izleme imkanı buldu. Konuşmaların ortak noktası, dijital dünyadaki dönüşüme rağmen, insanların temel ihtiyaçlarının değişmediği gerçeğiydi. Her fırsatta, tüketici içgörülerinden yola çıkmayan, insanları anlamayan ve onlarla iletişim kuramayan çalışmaların etkin olmayacağı ve yaratıcı çözümler için sağlam fikirler gerektiği hatırlatıldı. 2013 Cannes Lions’da Yılın Medya Kişisi ödülü YouTube CEO’su Salar Kamangar’a verildi. Yılın Yaratıcı Pazarlama Kuruluşu The Coca-Cola Company, Yılın Medya Ajansı ise OMD oldu.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER