Capital'e abone olun.
DUYGUSAL BAĞ İÇİN ASLANI YARATTI

Duygusal bağ için aslanı yarattı

“Paran burada değerli” sloganıyla herkesi parasını daha bilinçli kullanmaya davet ediyor.

Son Güncelleme: 01.07.2012

YENİ SLOGAN
ING Bank, kendisini “Türkiye’nin tasarruf bankası” olarak konumlandırdı. Hedefi, bu alandaki en iyi banka olmak. Turuncu Hesap ve ING Günlük gibi sektörde öncü sayılabilecek ürünlerle tasarrufu destekleyen banka, iletişim stratejisinde de bu konuyu öne çıkarıyor. “Paran burada değerli” sloganıyla herkesi parasını daha bilinçli kullanmaya davet ediyor.

ASLAN’IN HİKAYESİ
İşte bankanın son reklam kampanyası da bu hedefle hayata geçirildi. Aslan figürünün başrolde olduğu yeni kampanyada, bankanın tasarruftaki etkisinin altı çiziliyor. Paraya katacakları değeri ifade ederken duygusal bir bağ kurmak istediklerini belirten ING Bank Kurumsal Marka Stratejisi ve Pazarlama İletişimi Direktörü Seçil Refik, bu bağ için de kendi kahramanlarını yaratmak istediklerini ve sadece çocukların görebildiği aslan karakterinin de böyle ortaya çıktığını anlatıyor. Bu karakter, ING Bank’ın global logosundaki aslandan esinlenilerek Türkiye için özel olarak yaratıldı. Aslanın görevi, insanlara ING Bank’ın kazandıran hizmetlerini, özel avantajlarını hatırlatmak” diyor.

KAMPANYANIN SONUÇLARI
Bankanın kampanyadan beklentileri çok. Refik, bu beklentileri şöyle ifade ediyor: “Hedefimiz sunduğumuz avantajlı ürünlerden daha fazla müşterimizin faydalanmasını sağlamak. Şu an bankamızdaki ING Günlük müşterilerinin yaklaşık yüzde 20’sini yeni müşteriler oluşturuyor. Kampanya ile bu oranı artırmayı hedefliyoruz.
Kampanyanın etkisini iş sonuçlarında görmeye başladık bile. Kampanya başladıktan sonraki dönemde ihtiyaç kredisinde yüzde 70’lik, ING Günlük’te ise yüzde 50’lik artış yakaladık.”
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER