Capital'e abone olun.
E-TİCARET VE SOSYAL MEDYANIN GELECEĞİ

E-ticaret ve sosyal medyanın geleceği

E-Ticaretin temel sorunu kişisel bilgilerin ifşa edildiği korkusunun tam olarak aşılamaması.

Son Güncelleme: 01.02.2011

E-TİCARETTE GERÇEKLİK DUYGUSU TRENDİ
Millward Brown Future Tahminler Raporu'na göre kaygılara rağmen sanal alışveriş büyümeye devam edecek. E- ticaretin ikinci önemli sorunu, tüketicilerin internet üzerinden yaptıkları alışverişlerde, aldıkları ürünlere dokunup hissedememesi. Markalar, bu boşluğu aşmak için "artırılmış gerçeklik" gibi "sanallık" boşluğunu dolduracak yaratıcı yeni teknolojiler arayışında. Önümüzdeki dönemde en çok gerçeklik duygusu üzerine çalışılacak.

REKLAMLAR SOSYAL MEDYAYA NASIL BAĞLANIR?
Millward Brown Futures'un Trend Raporu'na göre önümüzdeki dönemde pazarlamacılar, reklamları, interaktif özelliklerle sosyal medya sayfalarına bağlamanın yolunu arayacak. Bu arayış sırasında görsel formatlar sürekli şekil değiştirecek, ortaya pek çok yeni format çıkacak. (Örneğin aynı sayfada çoklu formatın birleştirildiği çiftli gruplama yani ingilizcesiyle double teaming); sosyal aktivitelerle ilgili canlı Twitter paylaşımları gibi bannerlarda paylaşılan sosyal içerikli kutucuklar; küçük ama ilgi uyandıran, istendiğinde ekranda büyütülebilen mini görsel formatları.

Millward Brown Futures'un Trend Raporu'na göre önümüzdeki dönemde pazarlamacılar, reklamları, interaktif özelliklerle sosyal medya sayfalarına bağlamanın yolunu arayacak. Bu arayış sırasında görsel formatlar sürekli şekil değiştirecek, ortaya pek çok yeni format çıkacak. (Örneğin aynı sayfada çoklu formatın birleştirildiği çiftli gruplama yani ingilizcesiyle double teaming); sosyal aktivitelerle ilgili canlı Twitter paylaşımları gibi bannerlarda paylaşılan sosyal içerikli kutucuklar; küçük ama ilgi uyandıran, istendiğinde ekranda büyütülebilen mini görsel formatları.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER