Capital'e abone olun.
EKİP OLARAK YÜKSELMEYE İNANIYORUM

Ekip olarak yükselmeye inanıyorum

Can, 20 yıldır iş yaşamında ve bundan sonra sektör değiştirmeden genel müdürlüğe ulaşmayı hedefliyor

Son Güncelleme: 01.07.2011


Elektrik elektronik mühendisi olan Orhan Can'ın kariyeri, daha önce çalıştığı Telsim'deki müdürünün daveti üzerine son 5 yıldır bambaşka bir sektörde, kahve sektöründe sürüyor. Can, 20 yıldır iş yaşamında ve bundan sonra sektör değiştirmeden genel müdürlüğe ulaşmayı hedefliyor. Ekip olarak yükselmeye inandığını söyleyen Can'ın en gurur duyduğu özelliği de takım oyuncusu olması Lavazza Türkiye BT ve pazarlama direktörü olan Orhan Can'la gündemini ve kariyer yolculuğunu konuşmak üzere bir araya geldik. İtalyan Lavazza, 100 yıldan fazla geçmişi olan dünyanın en ünlü kahve markalarından biri. 90'lardan itibaren AR-GE'ye ve pazarlamaya önem vermeye başlayan şirket Pirelli'den sonra 2'nci ünlü takvim serisine sahip. Şirket, her yıl 100 milyon Euro'yu Lavazza takvimi için harcıyor. Lavazza pazarlamasında merchandising ürünlerin önemi de hayli büyük. Orhan Can da pazarlama çalışmalarını şirketin genel politikasına uygun yürüttüklerini belirtiyor. Can, gündeminin en önemli maddelerini şöyle sıralıyor: "Son 4-5 yıldır Lavazza kafe zinciri kurmaya çalışıyoruz. Kahve pazarı hızla büyüyor. Her yıl bir önceki yılı 2'ye katlıyor. Tüm rakipler birlikte pazarı büyütüyoruz. Gündemimizde de şu an 15 olan kafe sayımızı franchising yoluyla en az 30'a çıkarmak var."
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER