Capital'e abone olun.
"EN İYİ 3 MEDYA AJANSINDAN BİRİ OLACAĞIZ"

"En iyi 3 medya ajansından biri olacağız"

Şirketin amacı cirosal olarak büyümek değil en çok çalışmak, en beğenilen şirket olmak

Son Güncelleme: 01.07.2010

BAŞARILI BİR KARİYER Tunç Berkman, iş dünyasının başarılı profesyonellerinden… Koç Holding’de yeni iş geliştirme grubu proje yöneticisi olarak Apple’ın temsilciliğinin Komili Ailesi’nden satın alınmasını sağladı. Türkiye’nin ilk internet seyahat şirketi Bookinturkey’i kurdu. 2005-2007 yılları arasında Arçelik Pazarlama Grubu Yöneticiliği görevini yürüttü. Bu pozisyonda 1 milyar TL’lik bir bütçeyi yönetti. 2007’de Avea’da stratejik planlama direktörlüğü ve kurumsal pazarlama, sanal operatör direktörlüğü yaptı.
HEDEFİNDE NE VAR? Profesyonel hayatta kariyer basamaklarını bu şekilde tırmanırken Berkman, geçtiğimiz ay sürpriz bir kararla medya strateji ve planlama ajansı People Communications’da genel müdür olarak göreve başladı.
Ajansın daha hızlı büyüme ve kurumsallaşma planları doğrultusunda kendisiyle bir araya geldiğini belirten Berkman, “Önümüzdeki ilk 3 yıl içinde People Communications’ı en iyi 3 medya ajansından bir tanesi yapma hedefiyle yola çıktık. Şu anda pazarda 15’e yakın medya ajansı var. Biz 6-7 aylık bir şirket olmamıza rağmen 8’inci sıradayız. Ama hedef ilk 3. İlk 3’e girerken amaç cirosal olarak büyümek değil, en çok çalışılmak istenen, en beğenilen şirket olmak” diyor.
NEYİ FARKLI YAPACAK? Berkman, şirketlerin medya ajanslarından bütçelerini en iyi nasıl kullanacaklarına ilişkin hizmet aldıklarını söylüyor. Ancak bunun yeterli olmadığını ifade ediyor. Medya ajanslarının markalara strateji oluşturma konusunda da destekte bulunması gerektiğini savunuyor. Kendilerinin de bu konuya özel bir önem verip markaların iş ortağı olacaklarının da altını çiziyor. 
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER