Capital'e abone olun.
GANGNAM STYLE'LA HEDEFİ YÜZDE 50 AŞTI

Gangnam Style'la hedefi yüzde 50 aştı

Gangnam Style şarkısı, pazarlama iletişiminde de Turkcell’in son reklam kampanyası için kullanıldı.

Son Güncelleme: 01.01.2013

FENOMEN ETKİSİ
Tüm dünyada 1 milyar izleyiciye ulaşarak fenomen haline gelen Gangnam Style şarkısı, pazarlama iletişiminde de Turkcell’in son reklam kampanyası için kullanıldı. Reklam kampanyasının nasıl hayata geçirildiğini konuşmak için Turkcell Pazarlama İletişim Direktörü Alpay Alptekin ile konuştuk. Alptekin, popüler kültür öğelerinin pazarlama iletişiminde kullanılmasının, reklamın izleyiciyi daha çabuk yakalaması ve mesajı vermesi için birçok reklamveren tarafından kullanılan geçerli bir yöntem olduğunu söylüyor.

DUYGU FIRTINASI

“Turkcell reklamlarına baktığınızda hayatın içindeki her türlü duyguyu kullandığımızı açıkça göreceksiniz” diyen Alptekin, şöyle devam ediyor: “Bazen duygulandırıyor, bazen güldürüyoruz, Şimdi de enerji dolu bir şarkı eşliğinde Türkiye’yi hareketlendirelim istedik, Seçimimizde, şarkının popülaritesi etkili oldu.”

BÜYÜK BAŞARI

Son 2 yıldır çektikleri Turkcell HazırKart filmlerinde, müzik ve dansın çok önemli bir rol oynamasının da seçimlerinde rol oynadığını anlatan Alptekin, etki açısından da reklamın bir hayli başarılı olduğunu düşünüyor. Geri dönüşe ilişkin olarak ise şunları aktarıyor: “Başarıyı somut kanıtlarıyla da görüyoruz, Kampanyamızın ilk haftasında iş hedeflerimizi yüzde 50 oranında geçmemiz de bunun güzel bir göstergesi.”
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER