Capital'e abone olun.
HEDEFİNDE GENEL MÜDÜRLÜK VAR.

Hedefinde genel müdürlük var.

Canbas uzun vadede kariyer hedefini "Türkiye ya da farklı bir coğrafyada genel müdürlük sorumluluğu almak " dedi.

Son Güncelleme: 01.07.2010

Oya Canbaş, P&G’de başladığı ve 13 yıldır sürdürdüğü kariyeri boyunca sorumlu olduğu markaları, yaratıcı iş modelleri geliştirerek en zor pazarlarda rekor büyümelere taşıdı. 2002-2005 yılları arasında Rusya, Ukrayna, Baltıklar ve Türk Cumhuriyetleri’nde pazarda 4’üncü sırada olan Oral-B markasını, liderliğe taşıdı. Orada geçirdiği 3 yıl, aynı zamanda onu tam anlamıyla global bir lider yaptı. Bugün P&G Sağlık ve Kişisel Bakım Kategorileri Pazarlama Direktörü olarak Türkiye’nin daha fazla bölgesinde, daha fazla tüketiciye, daha fazla markayla dokunuyor. Özellikle gençlere ulaşarak kendi kişisel bakımlarına önem vermelerine aracılık etmenin işinin en güzel yanı olduğunu söyleyen Canbaş, uzun vadede kariyer hedefini “Türkiye ya da farklı bir coğrafyada genel müdürlük sorumluluğunu almak” diyerek açıklıyor.
Pantene, Head&Shoulders, Blendax, Rejoice, Wella, Olay, MaxFactor, Gillette, Braun ve Duracell markalarının tüm pazarlama faaliyetleri sorumlusu olarak ilgili markaların Türkiye operasyonunun takım liderliğini yürüten Canbaş, hedeflerini, ajandasının en önemli maddelerini ise şöyle paylaşıyor:
“Sorumlu olduğum kategorinin büyümek için gideceği çok yol var. Türkiye doymamış bir pazar. Yıl içindeki tüm faaliyetlerimin çatısında P&G’nin kişisel bakım ve güzellik pazarındaki liderliğini pekiştirmek yer alıyor. Yılın sonuna geldiğimizde, güzellik ve kişisel bakım kategorilerinde P&G’nin ve markalarımızın liderliğini sürdürmek adına önemli projeler için ekip olarak çalışıyor olacağız.”
  

Etiketler:

İsminiz:



Yorumunuz:


ÖNE ÇIKANLAR