Capital'e abone olun.
HEYECANLI DÖNÜŞÜMDE YER ALMAK İSTEDİM

Heyecanlı dönüşümde yer almak istedim

"Dinamikleri çok farklı bir sektörde kalıcı ve sürdürülebilir farklılaşma yolculuğunu heyecan verici buluyorum."

Son Güncelleme: 01.07.2013

GÜRSEL GURARDA / AKSİGORTA PAZARLAMA DİREKTÖRÜ
Aksigorta Pazarlama Direktörü Gürsel Gürarda, finans sektörü öncesinde hızlı tüketimde önemli deneyimlere sahip bir profesyonel. Bu nedenle kariyeri konusunda kendisini şanslı hissediyor. Geriye dönüp baktığında en kayda değer başarısının ise Luna Zeytinyağı için yaptığı relansman kampanyası olduğunu dile getiriyor. Bu çalışmayla markanın hem pazar payını hem bilinirliğini 2 katına çıkardıklarını hatırlatan Gürarda, "Cola Turka'nın pazar payını hepimizin bildiği zorlu rekabet ortamında yüzde 23 seviyelerine getirdiğimiz ve Effie ödülü kazandığımız dönem de benim için çok önemliydi” diyor.

Gürarda'nın hızlı tüketim ürünlerinde geçen onca yılın ardından dinamikleri çok farklı bir sektöre geçmesi ise finans sektöründe tüketiciye yönelik yenilikçi bir yaklaşımın yaratılabileceğini görmesiyle olmuş. "Bu heyecanlı dönüşüm sürecinde yer almak istedim” diyen Gürarda, bugün Aksigorta markasının pazarlama stratejilerinin belirlenmesine liderlik yapıyor.

Gürarda, kariyer hedefini şöyle açıklıyor: "Dinamikleri çok farklı bir sektörde kalıcı ve sürdürülebilir farklılaşma yolculuğunu heyecan verici buluyorum. Ve burada yeni bir başarı hikayesine katkıda bulunacağıma inanıyorum.”
 Gürarda'nın gündeminde ise müşteri var. "Aksigorta müşterilerinin profilini, beklentilerini tespit etmek, sigorta ürünlerimizi satın almalarından başlayarak kullandıkları zaman dilimini de kapsayacak şekilde tüm süreci yakından izliyoruz. 2013 yılında en önemli maddemiz pazarı ve gerçek ihtiyaçları anlamak” diyor.

  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER