Capital'e abone olun.
HIZLI YATIRIMCININ İLGİSİNİ ÇEKTİ

Hızlı yatırımcının ilgisini çekti

Dijital pazarlama teknikleriyle markalar için kültürel bir bağ oluşturmayı hedefliyoruz.”

Son Güncelleme: 01.06.2012

KÜLTÜREL BAĞ Krombera, geçtiğimiz yılın mart ayında 3 kişilik bir ekip tarafından “Geleneksel pazarlama anlayışını yenilikçi mecraya entegre eden dijital ajans” olma hedefiyle kuruldu. Krombera Kurucu Ortağı ve Ajans Bakanı Alper Afşin Özdemir, dijital stratejilerini “SoLoMo” (Sosyal, Lokal, Mobil) yaklaşım üzerine kurduklarını söylüyor. Hemen ardından da şunları söylüyor: “İnteraktif yaratıcılığımızla ve en yeni teknolojileri kullanarak oluşturduğumuz dijital pazarlama teknikleriyle markalar için kültürel bir bağ oluşturmayı hedefliyoruz.”

FACEBOOK BAŞARISI
Ajans kısa sürede hızlı bir büyüme kaydetmiş durumda. Etkin strateji ve uygulamaları sayesinde, kısa bir süre içinde hizmet verdikleri markaları sosyal medyada 18 milyon kişiyle buluşturduklarını anlatan Özdemir, Krombera tarafından yönetilen hesaplardaki hayran ve fan sayısının da 3,5 milyon kişiyi aştığını ifade ediyor. “Ayrıca geçtiğimiz ay itibariyle ‘Facebook Tercih Edilen Pazarlama Geliştiricisi’ programına girerek dünyanın en iyileri arasındaki yerimizi aldık.

DEĞERLENDİRME AŞAMASI
Çoğunluğu ABD’den olmak üzere dünya çapında çok az sayıda ajansın yer alabildiği programa kabul edilerek, uygulamalarımızın Facebook tarafından belirlenen kalite standartlarını karşıladığını da kanıtlamış olduk” diyor. Krombera bu performansıyla yatırımcıların da ilgisini çekiyor. Özdemir, “Yerli, yabancı yatırımcılar kapımızı çalmaya başladı ve aslında bu işimizi iyi yaptığımızın en büyük göstergesi. Şu anda gelen teklifleri değerlendirme aşamasındayız” diye konuşuyor.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER