Capital'e abone olun.
IAB YOLA AHMET PURA İLE DEVAM EDİYOR

IAB yola Ahmet Pura ile devam ediyor

IAB’nin başkan Ahmet Pura yeniden seçildi.

Son Güncelleme: 01.02.2013

Dijital pazarlama endüstrisinin gelişmesi için kurulan ve 33 ülkede faaliyet gösteren IAB’nin (Interactive Advertisement Bureau) Türkiye merkezi, ikinci olağan genel kurul toplantısını 10 Ocak’ta yaptı. Başkan Ahmet Pura yeniden seçildi. Kurulun açılış konuşmasını yapan Pura, hedeflerin ve beklentinin yüksek olduğunu bu yüzden IAB Türkiye’nin daha çok çalışması gerektiğini önemle vurguladı.

IAB Türkiye ve Reklamcılar Derneği verilerinin analizi, dijitalin geçen yılın ilk yarısında toplam reklam yatırımlarından yüzde 16’lık bir pay aldığını ortaya koyuyor. Dijitalde büyüme oranı yüzde 7,2. Türkiye’de bu oran yüzde 34,4 gibi çok çarpıcı bir seviyeye gelmiş durumda. Ahmet Pura’nın tahminlerine göre 2015’te dijital reklam yatırımları 1,2 milyar dolara ulaşacak. 2016’da Türkiye reklam yatırımları toplamı içinde yüzde 25-30’luk bir paya sahip olacak.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER