Capital'e abone olun.
KARİYER HEDEFLERİ YÜKSEK

Kariyer hedefleri yüksek

Coca-Cola sisteminde Türkiye 2010 sonunda ciroda 13'üncü, büyümeye katkıda ise 7'nci sıradaydı.

Son Güncelleme: 01.10.2011


200 ülkenin yer aldığı Coca-Cola sisteminde Türkiye 2010 sonunda ciroda 13'üncü, büyümeye katkıda ise 7'nci sıradaydı. 2011 'in ilk 6 ayında ise Türkiye tüm operasyonlar içinde 9'uncu, büyümeye katkıda ise 4'üncü sıraya yükseldi. Marka Sevgi Endeksi'nde 2010'da Türkiye 5'inci ülke iken bu yıl ilk sırada. Coca-Cola CEO'su Muhtar Kent'in açıkladığı 2020 vizyonuna göre şirket, tüm dünyada 10 yılda bugünkü büyüklüğünü ikiye katlayacak. Bu büyümeye en büyük katkı veren ülkelerden biri de Türkiye olacak. Bu sürece liderlik edecek isimlerden biri de Coca-Cola Türkiye Pazarlama Direktörü Beyza Ergen. Ergen, 2010 yılında Türkiye'de kişi başına gazlı içecek tüketiminin 186 şişe olduğunu dolayısıyla sektörün büyüme potansiyelinin yüksek olduğunu belirtiyor. Coca-Cola'ya 10 yıllık sürede 2 kat büyüme getirecek liderlerden biri olan Beyza Ergen'le Coca Cola Türkiye'de bir araya geldik. Ergen, en önemli hedefini şöyle açıklıyor: "Türkiye'nin sistemdeki stratejik konumunu güçlendirmek ve en büyük 10 ülke arasına istikrarlı bir şekilde sokmak. Bu hedefi Coca-Cola markası öncülüğünde portföyümüzü güçlendirerek yapacağız." Kariyer hedefiyle de oldukça iddialı olan Ergen, "Ya genel müdür olmak istiyorum ya da global kurumsal stratejiler bölümünde yükselmek" diyor. Ergen, gündeminin en önemli 3 maddesini şöyle açıklıyor: "Coca-Cola'yı çift haneli büyütmeye devam edeceğiz. Marka sevgi endeksindeki liderliği bırakmayacağız. ikincisi portföyü büyütme ve güçlendirme çalışmalarımız sürecek. Üçüncü olarak da inovasyon ve iletişimle farklılaşmaya devam edeceğiz."
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER