Capital'e abone olun.
"KRİZDE SEÇİLMİŞ İNOVASYONA ODAKLANDIK"

"Krizde seçilmiş inovasyona odaklandık"

Gündeminde kriz ortamında sıklıkla düşülen tuzağa düşmemek, yani kısa dönem uzun dönem hedef dengesini korumak var

Son Güncelleme: 01.10.2009

Hızlı tüketim ürünleri pazarlama kariyeri açısından çalışanlarına en fazla fırsat veren sektörlerin başında gelir. Pazarlama kariyeriyle öne çıkan isimlerin önemli bir kısmı da genellikle hızlı tüketim ürünleri sektöründe yetişir. Özlem Öztekin de bu isimlerden biri. Mezun olur olmaz kariyerine yönetici adayı olarak Frito Lay’de başlayan Öztekin, 11 yıl boyunca neredeyse her yıl terfi aldı. İstikrarlı yükselişinin sonunda geçtiğimiz yıl şirketin pazarlama direktörlüğüne getirildi. Öztekin’le kariyer öyküsünü ve gündemini konuşmak üzere bir araya geldim.
Öztekin, içinde yer aldığı ve kariyeri boyunca gurur duyduğu iki projeyi şöyle anlatıyor: “Ödemişli Ayşe Teyzeli Lay’s relansmanı ve Doritos A la Turca lansmanı hayatımın projeleri oldu. Bu projelerde yer almak bana çok şey öğretti.” Öztekin, şu an Frito Lay’de 20’yi aşkın farklı ürün çeşidinin ve markanın pazarlama süreçlerinin yönetimi ve koordinasyonundan sorumlu. Gündemindeyse kriz ortamında sıklıkla düşülen tuzağa düşmemek, yani kısa dönem uzun dönem hedef dengesini korumak var.  Krizde büyümesi yavaşlayan sektörde Öztekin, odaklı ve seçilmiş inovasyona yöneldiklerini belirtiyor.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER