Capital'e abone olun.
LEO BURNETT'TE DEĞİŞİM

Leo Burnett'te değişim

Leo Burnett İstanbul Digital Direktörü Onur Aylı, markalara çağın gerektirdiği şartlarda hizmet vermek için bunu yaptıklarını söylüyor

Son Güncelleme: 01.09.2012

YENİDEN YAPILANDI
Dijital devrimin hızı, sosyal jenerasyonun ortaya çıkması, pazarlama ve reklamcılığın oyun alanını geri dönülmeyecek şekilde değiştirdi. Bu nedenle tüm ajansların gündeminde dijital ayakta güçlenmek var. Leo Burnett İstanbul da bu ajanslardan... Ajans, dijital departmanını güçlendirme ve ajansın dijital okuryazarlık oranını artırmak için kolları sıvamış durumda. Bu kapsamda ajans yeniden yapılandırıldı. Kadroya yeni yetenekler katıldı.

TÜKETİCİYE DOKUNMAK
Leo Burnett İstanbul Digital Direktörü Onur Aylı, markalara çağın gerektirdiği şartlarda hizmet vermek için bunu yaptıklarını söylüyor ve ekliyor: “Hangi mecrada olursa olsun hizmet verdiğimiz markaların tüketiciye dokunmasını sağlıyoruz. Dijital taraf tabii ki bu felsefemizin hayata geçtiği çok önemli bir kanal. Leo Burnett’te, var olan kadromuzun dijital konularda da fikir, proje, strateji üretebilmesi gerektiğine inanıyoruz.

SOSYAL MEDYA TAKIMI
Kreatif, strateji, müşteri ilişkileri ve PR şirketimiz Leo PR, dijital departmanımız ile birlikte çalışıyor. Sosyal medya takımımız ise sosyal medya yönetimini yaptığımız markalara hizmet veriyor.” Aylı’ya göre bugün saniyeler içinde aklındakini dünyanın öteki ucuna duyurabilen kişiler, tüketim tercihlerini, konuşan, dinleyen, anlayan ve cevap veren markalardan yana kullanıyor. Aylı, “İşte bu nedenle küçük büyük tüm şirketler sosyal marka olmanın gerekliliğinin farkına varmaya başladı. Leo Burnett ve Leo PR müşterileri de bu iletişim çerçevesinde dijital projeleri daha yaygın kullanacak” diye konuşuyor.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER