Capital'e abone olun.
"MARKALAR YENİ BİR UYANIŞ YAŞIYOR"

"Markalar yeni bir uyanış yaşıyor"

Krizle birlikte markalarda internet mecrasına yönelik ciddi bir uyanış yaşanıyor

Son Güncelleme: 01.07.2009

İNTERNETTE BÜYÜMEYE SÜRÜYOR Reklamverenler Derneği verilerine göre geçtiğimiz yıl, ana mecralara yapılan yatırımlar yüzde 8 düşerken internete yapılan harcamalar yüzde 80 oranında arttı. Bu yıl ise reklam sektöründe yüzde 20’ye yakın bir daralma beklenirken internette büyümenin yüzde 15’ler seviyesinde devam etmesi bekleniyor.
GLOBAL MÜŞTERİLER AĞIRLIKTA Bu ortamda, mecrada hizmet veren ajanslar da durumlarından memnun görünüyor. Bu ajanslardan biri de Adinteraktif. 13 yıl önce, yani internetin henüz hayatımıza girdiği bir dönemde faaliyete geçen şirket Bosch, Carlsberg, Microsoft ve Lipton gibi global markaların yanı sıra İş Bankası, Banvit ve Mey İçki gibi yerli şirketlere de hizmet veriyor.
İNTERNETLE SATIŞ ARTIRIYORLAR Adinteraktif Ajans Başkanı Köksal Abdurrahmanoğlu, özellikle bu dönemde müşterilerinin internet mecrasında yer alan iletişim çalışmalarıyla satışlarını artırmaya çalıştıklarını belirtiyor. Krizle birlikte markalarda internet mecrasına yönelik ciddi bir uyanış yaşandığını söylüyor. Abdurrahmanoğlu, yaşanan bu uyanışı da şöyle anlatıyor:
HEDEF KİTLEYE ÖZEL ÜRÜNLER “Hedef kitlelerini satışa yaklaştıracak metotlar geliştiriyorlar. İnternet üzerinden markalarına yaklaşan insanlarla ilgili çok detaylı, demografik, ürün tüketimine ya da alışkanlıklara yönelik bilgilere ulaşabiliyorlar. O bilgiler doğrultusunda, kişilerin ilgi alanına ve aile yapısına göre ürün önerebiliyorlar. Diğer mecraları da kullanıyorlar, ama bu mecra sayesinde çok daha direkt, kişiye özel ve çok daha ekonomik iletişim yapabiliyorlar.”
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER