Capital'e abone olun.
MARKALARIMIZI GLOBAL HALE GETİRECEĞİZ

Markalarımızı global hale getireceğiz

Arzu Uludağ Elazığ, Eczacıbaşı Holding'de intema'da başladığı kariyerini, yapı grubu çatısı altında sürdürüyor.

Son Güncelleme: 01.09.2013

ARZU ULUDAĞ ELAZIĞ / ECZACIBASI YAPI ÜRÜNLERİ GRUBU MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ DİREKTÖRÜ
"Bugünün çalışma ortamında, müşterinin ihtiyacına uygun hareket etmediğiniz sürece başarılı olmanız mümkün değil” diye konuşan Elazığ, şöyle devam ediyor: "Müşterinizin markanıza güven duymasını sağlamanız gerekiyor. Bu noktada da müşteriler, kendi değerleriyle benzeşen, kendileriyle aynı dili konuşan kurumlarla yan yana gelmeyi tercih ediyor.” Müşterilerle her zaman doğru bir iletişim kurmaya gayret ettiğini belirten Elazığ, kariyeri süresince elde ettiği en büyük başarısını ise şöyle anlatıyor:

"Vitra ve Artema markalarının profesyonel hedef kitlesiyle iletişimini sağlayacak doğru CRM bakış açısını oluşturdum, Markanın bu kitlelerle doğru mesajlar etrafında buluşmasını sağlayacak uzun soluklu platformları kurdum. Müşteri odaklılığın kurumda daha fazla içselleştirilmesini sağladım.”

Elazığ, kariyer ve başarı hedefini, iş yaptıkları tüm ülkelerdeki organizasyonu büyütmek ve markalarını tam anlamıyla global birer oyuncu haline getirmek olarak açıklıyor. Gündemindeyse Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu'nun banyo markalarının yeni ürün ve inovasyon programlarının yönetilmesiyle pazarlama stratejisinin oluşturulması ve yönetilmesi var. Elazığ, bu gündemin öne çıkan maddelerini şöyle paylaşıyor: "Markalı ve kaliteli banyo mobilyasını daha çok haneye yaygınlaştırmayı hedefliyoruz. Türkiye pazarını yeni malzeme ve teknolojilerle tanıştırma hedefiyle de çalışmalar yürütüyoruz. Artema'nın 'Aç Kapa' sloganı, ürünün sektördeki jenerik adı haline geldi. Aynı sloganla yola güçlü bir şekilde devam ediyoruz. Hedefimiz pazarın lideri konumundaki Artema'nın yayılımını daha da artırmak.”
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER