Capital'e abone olun.
PERAKENDE TÜKETİCİYLE TRENDE BULUŞUYOR

Perakende tüketiciyle trende buluşuyor

Markalar bu trenle ne hedefliyor?

Son Güncelleme: 01.10.2011


ZORLU TÜKETİCİ

Klasik mecralarda tüketiciyle iletişim kurmak gittikçe zorlaştı. Artık daha seçici, istediği mesajı alan, istediğini zap'layan, sorgulayıcı bir tüketiciyle karşı karşıyayız. Bundan dolayı interaktif özelliklerin olduğu, tüketicinin mesajı görmekle kalmayıp dokunabildiği, deneyimlediği iletişim noktaları marka yakınlığı için çok önemli hale geliyor.
YENİLİKÇİ YAKLAŞIM
İşte bunlardan biri de Perakende Treni. Perakende Treni, 360 derecelik erişim hedefiyle tüketiciler, perakendeciler, KOBİ'ler ve yerel yönetimleri aynı platform üzerinde buluşturan yenilikçi bir yaklaşım olarak ortaya koyuldu. Tren şu ana kadar Eskişehir'e ve Konya'ya gitti. Bu illerde çeşitli markaları tüketicilerle buluşturdu.
35 BİN KİŞİYE ULAŞTI
Her iki ilde toplam 35 bini aşkın tüketici, markalara ulaştı. Peki markalar bu trenle ne hedefliyor? Perakende Treni Eş Direktörü Gökçe Tabak, markaların hedeflerini şöyle anlatıyor: "Trendeki her bir markanın kendi kulvarıyla ilgili hedefleri bulunuyor. Örneğin Dove, Türk kadınlarını kişisel bakım konusunda cesaretlendirerek, bakımın zor ve ulaşılmaz bir uygulama olduğu yönündeki algıları yok etme misyonuyla Perakende Treni'nde yer alıyor.
NELER YAPIYORLAR?
Tüm vagonlar ziyaretçilerine kişisel bakımın farklı adımlarını detaylı bir şekilde aktarabilmeyi hedefliyor. Migros, perakende sektörüne getirdiği yenilikleri somut örneklerle tüketicilere denetmeyi amaçlıyor. Nestle, hem geniş ürün yelpazesini tüketicilere tanıtmak hem beslenme uzmanlarıyla tüketicileri bilinçlendirmek istiyor. TEB vagonu hem bireysel müşterileri hem KOBİ müşterilerini hedefliyor. Yataş vagonunda ise uyku sağlığıyla ilgili çalışmalar yapılacak."
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER