Capital'e abone olun.
REKLAMDA 2012 TRENDLERİ

Reklamda 2012 trendleri

41?29!, 5 yıllık bir ajans

Son Güncelleme: 01.02.2012

50 KİŞİLİK EKİP
İlk olarak 7 kişiyle bu yolculuğa çıkan ajans, bugün 50 kişilik bir ekiple yola devam ediyor. Sektörün önde gelen dijital yaratıcı ajanslarından biri olarak uzun zamandır Garanti, Microsoft, Ülker, Unilever, Mey, Diageo, Kraft, Renault ve Nokia gibi markalarla çalışıyor.

İLKLERİN AJANSI
Dijital pazarlama alanında çalışan 41?29! özellikle viral marketing, advergame, sosyal medya, yaratıcı projeler üzerine yoğunlaşmış bir ajans. Ajans birçok ilke de imza atmış durumda. İlk alternatif reality game, ilk viral video, ilk dijital ürün lansmanı, ilk interaktif outdoor ve mobil entegrasyonlu kampanyanın yaratıcısı da yine 41?29!.

DÜNYA BİRİNCİSİ
Geçtiğimiz günlerde bir araya geldiğimiz ajans başkanı Alemşah Öztürk, 2011 yılının kendileri için oldukça hareketli geçtiğini belirtiyor. "Yerli yabancı 30'un üzerinde ödül aldık. Yine 2011 yılında finans alanında dünyanın en prestijli pazarlama ve reklamcılık ödülü olan 31 ülkeden en büyük yaratıcı ajansların katıldığı Midas Awards'da 9 ödülle en yüksek puanı topladık, dünya ajans sıralamasında birinci olduk" diyor.

SOSYAL MEDYA ETKİSİ
Son dönemde sektördeki en önemli gelişmeleri ve saptamalarını da şöyle paylaşıyor: "Reklam dünyasını hızlı bir şekilde dijitale entegre olmaya çalışırken görüyorum. Sosyal medya özellikle bu süreci çok hızlandırdı. 2012'yi etkileyecek trendlerin başında bu yüzden sosyal medyanın gelişimi ve sosyal bir marka haline dönüşmek var."

VİDEO İÇERİĞİ YÜKSELİŞTE

Ayrıca lokasyon bazlı kurguların ve içeriklerin daha da büyüyeceğine inanan Öztürk, "Diğer önemli trendlerde video içeriğin yükselişi, gerçek zamanlı içerik tüketiminin televizyonu değiştirmesi ve yeni teknolojilerde hızlı adaptasyon görüyoruz" diyor.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER